عضو پیشین شاباک:

جنگ بعدی در «اسرائیل»، داخلی است

یک عضو پیشین سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه جنگ بعدی در فلسطین اشغالی، داخلی خواهد بود، اذعان کرد که این رژیم آمادگی چنین جنگی را ندارد.
کد خبر: ۵۳۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲ - 28July 2022

جنگ بعدی در «اسرائیل»، داخلی استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، یک عضو پیشین سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) امروز (پنجشنبه) نسبت به وقوع جنگ داخلی در داخل این رژیم هشدار داد.

شبکه اسرائیلی «آی-۲۴» به نقل از این مسئول که اشاره‌ای به نامش نشده است، گزارش داد، در جریان عملیات شمشیر قدس که سال گذشته رخ داد، جنبش حماس طی ۱۱ روز، مناطق مختلف فلسطین اشغالی را هدف موشک‌های خود قرار داد.

وی با بیان اینکه میزان انفجار داخلی در فلسطین اشغالی، عملا غافلگیر کننده بود و شاباک هم هیچ هشدار قبلی در این زمینه نداده بود، گفت که در گزارش اخیری که درباره شمشیر قدس منتشر شد، باید از آن تحت عنوان «شکست حکومت اسرائیل در سیستم‌هایش» یاد می‌شود.

این مسئول صهیونیست در پاسخ به اینکه آیا در آینده نزدیک، فلسطین اشغالی شاهد سناریوی مشابهی مانند شمشیر قدس خواهد بود، اذعان کرد: «یقینا با جنگ یا حمله دیگری روبرو خواهیم بود. این حمله یا جنگ، در سطح داخلی خواهد بود».

وی با بیان اینکه نمی‌داند قدرت این درگیری داخلی تا چه میزان خواهد بود، تصریح کرد: «احتمال اینکه عرصه داخلی، شعله‌ور باشد، زیاد است. قدرت آن هم یقینا به سطوح بی‌سابقه خواهد رسید. آیا اسرائیل برای دو عرصه [داخلی و خارجی]آماده است؟ به نظر من، خیر».

در همین ارتباط، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اوایل تیر ماه گذشته با تأکید بر اینکه در کمتر از پنج دقیقه، ۱۵۰ موشک، رژیم صهیونیستی را ویران خواهد کرد، خاطر نشان کرد، غزه پس از چندین سال توطئه، بار دیگر به پا خاسته است و «جنین» هم پرچم مقاومت را برافراشته است.

وی با بیان اینکه سازشکاران و کسانی که به مسئله فلسطین خیانت کردند، آزادسازی الاقصی را دور می‌بینند، گفت: غزه از نظر زمینی، هوایی و دریایی، محاصره است، ولی شمشیر قدس را در برابر اسرائیل برکشید و با مقاومت و ساکنانش برای یک نبرد راهبردی با آن آماده می‌شود.

این مقام حماس با تأکید بر اینکه در مسجدالاقصی، هیچ جایی برای صهیونیست‌ها و شهرک‌نشینان وجود ندارد، تأکید کرد: «از لبنانِ مقاوم به صهیونیست‌ها می‌گویم که آرزوهایتان را بر بار خواهیم داد. شما هیچ جایی در قدس و الاقصی ندارید».

رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به اینکه شمشیر قدس تا آزادسازی کامل فلسطین به نیام بازنخواهد گشت، خاطر نشان کرد، قدس و کرانه باختری طی سال‌های گذشته تحت فشار قرار داشت تا از مقاومت دست بردارند و سرزمین خود را رها کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها