حجت‌الاسلام امرودی:

نباید تنها سالی یک‌بار از باب یادآوری خاطره شهدا کنار هم بنشینیم

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: نباید تنها سالی یک بار از باب یادآوری خاطره شهدا کنار هم بنشینیم. لحظه به لحظه باید در کنار هم به یاد شهدایمان باشیم تا بدانیم اگر امروز ما در امنیت و آزادی هستیم، همه به برکت شهدا و خانواده آنهاست، در حالی که هیچ کشوری در منطقه امنیت ندارد.
کد خبر: ۵۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵ - 26September 2015

نباید تنها سالی یک‌بار از باب یادآوری خاطره شهدا کنار هم بنشینیم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حجتالاسلام امرودی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، در همایش تجلیل از خانوادههای شهدای اقلیت دینی که در باغموزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: در طول تاریخ دو عنصر مقاومت و شهادت مهمترین رمز پیروزی بوده است. نمرود و نمرودهای زیادی بودهاند که یک ابراهیم خداپرست، در مقابل آنها ایستادگی و مقاومت کرده است، حتی اگر فرعونیان با لشکرهای گسترده بودهاند در مقابل یک موسی(ع) بوده است.

وی افزود: نباید تنها سالی یک بار از باب یادآوری خاطره شهدا کنار هم بنشینیم. لحظه به لحظه باید در کنار هم به یاد شهدایمان باشیم تا بدانیم اگر امروز ما در امنیت و آزادی هستیم، همه به برکت شهدا و خانواده آنهاست، در حالی که هیچ کشوری در منطقه امنیت ندارد.

امرودی به دستآوردهای شهدا و پیشرفت ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: هنگامی که نمایندهگان کشورهای مختلف به ایران میآیند، این سوال برایشان پیش میآید که چگونه است که این کشور آثاری از تحریم و جنگ ندارد و توانسته است پیشرفت چشمگیری در زمینههای علمی و فرهنگی و غیره داشته باشد؟ جواب اینجاست که امروز اگر به جای یک ابرقدرت، 5+1 ابرقدرت برای مذاکره میآیند، همه مرهون ایثار شهدای ماست.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: ایران کشوری است که در هنگام هجوم دشمن، پیر و جوان، زن و مرد، مسلمان، کلیمی، زرتشتی یا ارمنی چه با اسلحه چه با دستان خالی تا پای جان از خاکشان دفاع میکنند و یک صدا میگویند که من ایرانی هستم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار