مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

نشر ارزش‌های دفاع مقدس، خط‌مشی انقلاب اسلامی است

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یعنی نشر ارزش‌های حسینی، عاشورا، کربلا و کربلاهای ایران؛ این خط‌مشی انقلاب اسلامی است و هرکس فقط چند روز فرصت خدمت در جمهوری اسلامی را پیدا کند باید خادم این مشی و مرام باشد.
کد خبر: ۵۳۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴ - 04August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان باخرز به ریاست «عباس حسن‌نژاد سلامی» فرماندار شهرستان و با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و سایر اعضا در فرمانداری باخرز برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان باخرز اظهار داشت: بحمدالله این شهرستان در حوزه ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت پیشرفت‌های خوبی داشته و در مجموع؛ تلاش‌های انجام شده قابل تقدیر و تشکر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مزار شهدای گمنام محل آمد و شد فرشتگان است، یادآور شد: یادمان‌های شهدای گمنام بایستی زیارتگاه هر شهر باشد به طوری که هرکس از بیرون به‌عنوان میهمان وارد این شهر می‌شود در این مکان از او میزبانی شود که تحقق این مهم، مستلزم رسیدگی به یادمان‌هاست.

این مسئول با بیان اینکه عقبه راهبردی ما در استان خراسان رضوی جانبازان، ایثارگران و خانوده‌های شهید و ایثارگر هستند، افزود: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه‌ای نیست که فقط بر دوش پیشکسوتان این عرصه باشد بلکه آحاد مسئولان، بزرگان و مردم هر شهر باید این رسالت را به انجام برسانند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان این مطلب که هرکس در هر جایگاهی که هست وظیفه دارد خط شهادت و جریان مقاومت را تقویت کند، تأکید کرد: امنیت، استقلال، هویت و هرآنچه مردم ایران اسلامی در سایه آن زندگی آرامی دارد مدیون ازخودگذشتگی شهدا و مجاهدت ایثارگران و پیشکسوتان عزت و شرف است زیرا اگر مقاومت جامعه ایثارگری در دوران دفاع مقدس نبود امروز ایران اسلامی محل تاخت‌وتاز نظام سلطه و ایادی استکبار بود.

یوسفعلی‌زاده گفت: برای ادای دین به شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان جهاد و مقاومت باید ناشر ارزش‌های دفاع مقدس باشیم؛ این عرصه جزو اولویت‌ها و فوریت‌هایی است که نباید قضا شود و به تعویق بیافتد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به ایام سوگواری سیدوسالار شهیدان و اینکه خط شهادت؛ خطی حسینی است، بیان داشت: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یعنی نشر ارزش‌های حسینی، عاشورا، کربلا و کربلاهای ایران؛ این خط مشی انقلاب اسلامی است و هرکس فقط چند روز فرصت خدمت در جمهوری اسلامی را پیدا کند باید خادم این مشی و مرام باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار