سرپرست خبرگزاری دفاع مقدس در خراسان جنوبی:

ضبط و ثبت وقایع دوران دفاع مقدس و مصون ساختن آن از تحریف از اهداف خبرگزاری دفاع مقدس است

«رحیم‌آبادی» گفت: رعایت کامل امانت‌داری، اطلاع‌رسانی صادقانه و تعامل سازنده با مخاطبان، الگوسازی از چهره‌های ماندگار دفاع مقدس و کوشش در ضبط و ثبت رسانه‌ای وقایع دوران دفاع مقدس و مصون ساختن آن از تحریف و مبالغه‌گویی و فراموشی از اهداف این خبرگزاری است.
کد خبر: ۵۳۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵ - 10August 2022

ضبط و ثبت وقایع دوران دفاع مقدس و مصون ساختن آن از تحریف از اهداف خبرگزاری دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «علی فرخنده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار با سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی، مدیر مسئول و خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس در استان خراسان جنوبی دیدار و گفت‌وگو کرد.

«مهدی رحیم‌آبادی» سرپرست خبرگزاری دفاع مقدس در خراسان جنوبی اظهار داشت: خبرگزاری دفاع مقدس برای رساندن پیام انقلاب اسلامی و آنچه که در دوران هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاد در دوم خردادماه سال 1392 آغاز به فعالیت کرد.

وی با بیان اینکه این خبرگزاری وابسته به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است، تبیین کرد: انتقال و ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده، پوشش کامل و جامع اخبار و دستاوردهای علمی و نظامی حوزه دفاعی و امنیتی، حضور مؤثر در حوزه رسانه‌ای بین‌الملل برای مقابله با جنگ روانی و جنگ نرم دشمن بخشی از اهداف این مجموعه است.

سرپرست خبرگزاری دفاع مقدس در خراسان جنوبی تبیین مواضع کشور در موضوع بیداری اسلامی و تقویت قدرت نرم جبهه فرهنگی رسانه‌ای و هنری انقلاب، رعایت کامل امانت‌داری، اطلاع‌رسانی صادقانه و تعامل سازنده با مخاطبان، الگوسازی از چهره‌های ماندگار دفاع مقدس و کوشش در ضبط و ثبت رسانه‌ای وقایع دوران دفاع مقدس و مصون ساختن آن از تحریف و مبالغه‌گویی و فراموشی از دیگر اهداف این خبرگزاری است.

رحیم‌آبادی در ادامه از تهیه و چاپ کتابی با عنوان مروری بر نقش خبرنگاران استان در دوران انقلاب و دفاع مقدس خبر داد و گفت: مطالب مرتبط با این کتاب به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و همکاری اداره کل ارشاد و خانه مطبوعات استان  در حال جمع‌آوری است و امید اس به زودی به مرحله پاپ برسد.

وی همچنین خواستار بهره‌مندی خبرنگاران استان از خدمات درمانی بسیجیان، اینترنت رایگان، بهره‌مندی از سالن‌های ورزشی، هماهنگی با اماکن و مراکز تفریحی و فرهنگی در سایر شهرها و راه‌اندازی شرک تعاونی مصرف ویژه خبرنگاران شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار