به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با خانواده شهید «محمود صارمی»

«منصور احمدی» به همراه معاونین و اعضای هیات رئیسه خانه مطبوعات استان، به منسبت گرامیداشت روز خبرنگار با حضور در شهر بروجرد با خانواده خبرنگار شهید «محمود صارمی» دیدار کردند.
کد خبر: ۵۳۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰ - 12August 2022

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با خانواده معظم شهید «محمود صارمی»

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «منصور احمدی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان به همراه معاونین و اعضای هیات رئیسه خانه مطبوعات استان امروز (جمعه) به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با حضور در شهر بروجرد با خانواده خبرنگار شهید «محمود صارمی»  دیدار کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این دیدار شهید صارمی را زینت و افتخار لرستان دانست و  اظهار داشت: سالگرد شهادت این شهید بزرگوار مقارن با سالگرد شهادت سرور و سالار شهیدان بود و این تقارن زیبایی است چرا که راه و سیره شهید صارمی همان راه و سیره سرور و سالار شهیدان است.

منصور احمدی خاطر نشان کرد: به همین مناسبت ارشاد و خانه مطبوعات تصمیم گرفتند این روز را در سطح ملی و فراتر از لرستان به سراسر کشور و جهان نمایان کنند.

وی افزود: برنامه روز خبرنگار به هفته خبرنگار تغییر یافته است و روز ۲۷ مردادماه یک برنامه وزین و نفیس در شان شهید بزرگوار در شهر بروجرد که خاستگاه و مهد پرورش شهدای عظیم شانی چون شهید بروجردی و شهید محمود صارمی است با حضور معاون وزیر ارشاد، استاندار لرستان و مسئولان استانی برگزار خواهد شد تا بلکه بدین ترتیب حقی که شهید صارمی بر گردن همه ما دارد را ادا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها