معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان:

نواقص زیرساختی مرزهای شلمچه و چذابه در حال برطرف شدن است

خانچی گفت: با کمک دستگاه‌های اجرایی خوزستان، نواقص سال های گذشته در حوزه راه‌های دسترسی به مرزهای شلمچه و چذابه، آب و برق پایدار، توقفگاه خودرو و روشنایی مسیر برطرف شده است.
کد خبر: ۵۳۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵ - 13August 2022

نواقص زیرساختی مرزهای شلمچه و چذابه در حال برطرف شدن استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «محمد خانچی» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان امروز در نشست هماهنگی اربعین حسینی که با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در استانداری خوزستان برگزار شد اظهار داشت: با کمک دستگاه‌های اجرایی خوزستان، نواقص سال های گذشته در حوزه راه‌های دسترسی به مرزهای شلمچه و چذابه، آب و برق پایدار، توقفگاه خودرو و روشنایی مسیر برطرف شده است.

وی افزود: با توجه به گرمای طاقت فرسایی که حداقل تا یک دهه با آن رو به رو هستیم تجهیزات سرمایشی توسط موکب‌های مردمی آماده سازی خواهد شد و در این ارتباط احداث سایه بان و نصب مه‌پاش در مراکز تجمع زائران در مرزهای شلمچه و چذابه در اولویت قرار دارد.

رییس کمیته زیرساخت ستاد اربعین خوزستان با بیان اینکه احداث سایبان و مه پاش در روزهای آینده در مرزهای شلمچه و چذابه شروع خواهد شد تا تاب آوری زائران در برابر گرمای فزاینده منطقه افزایش یابد، ابراز امیدواری کرد: امسال با همراهی و مشارکت موکب های مردمی و خدمت رسانی شبانه روزی آنان، اربعین متفاوتی داشته باشیم.

خانچی افزود: در روزهای نخستین ماه صفر، همه زیرساخت ها و بخش های خدمت رسانی در حوزه های مختلف در مرزهای شلمچه و چذابه فراهم می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار