فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق:

«آزادگان» احیاگر ارزش‌های اسلامی و انقلابی بودند

امیر سرتیپ «آذریان» گفت: آزادگان و خانواده‌های آن‌ها با تأسی به اسرای کربلا و حضرت زینب (س)، با صبر و استقامت خود ارزش‌های اسلامی و انقلابی را احیا کردند و باعث عزت و افتخار ایران اسلامی شدند.
کد خبر: ۵۴۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵ - 18August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، مراسم بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق، «محمد عطائیان» نماینده رئیس بنیاد شهید در امور ایثارگران مدافعان حرم، آزادگان، ایثارگران، خانواده شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق شب گذشته در مجتمع ثامن‌الائمه (ع) برگزار شد.

امیر سرتیپ آذریان در این مراسم اظهار داشت: آزادگان و خانواده‌های آن‌ها با تأسی به اسرای کربلا و حضرت زینب (س)، با صبر و استقامت خود ارزش‌های اسلامی و انقلابی را احیا کردند و باعث عزت و افتخار ایران اسلامی شدند.

وی افزود: اگر امروز دشمن قادر نیست در عرصه نظامی در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی صف‌آرایی کند مرهون مقاومت و پایمردی مردم و نیروهای مسلح در برابر دنیای استکبار در دفاع مقدس است.

این فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس تجلی حماسه، ایثار، شجاعت و آزادگی بود. اگرچه دنیای استکبار از ارتش بعث عراق حمایت می‌کرد اما با مدیریت جنگ توسط امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، حضور مؤثر قشرهای مختلف مردم در جبهه‌ها و حمایت و پشتیبانی ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی از نیروهای مسلح، دشمن به اهداف خود نرسید و امروز ایران اسلامی سرافراز و پایدار در جهان می‌درخشد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ابراز داشت: امروز بصیرت ملت ما نسبت به گذشته بیشتر است و حضور آن‌ها درصحنه‌های مختلف و پشتیبانی از انقلاب اسلامی باعث پیروزی ایران در تمام عرصه‌ها شده است.

امیر سرتیپ آذریان بابیان اینکه موفقیت‌های ایران اسلامی مرهون ایثار شهدا و ایثارگران و صبر خانواده‌های شهداست، گفت: تا جان در بدن داریم برای حفظ و تقویت امنیت پایدار از پای نخواهیم نشست و اجازه نخواهیم داد هیچ تعرضی به مرزهای ایران صورت بگیرد، در این راستا فرزندان ملت در نیروهای مسلح؛ نیازمند دعای پرخطر و برکت خانواده‌های شهدا هستند.

در این مراسم از ۱۴ خانواده شهید و ۲ خانواده شهید در اسارت ارتش و ۱۵ آزاده و ۵۰ نفر از پیشکسوتان یگان‌های آجا مستقر در مشهد تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها