نماینده مردم لارستان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

ارتقاء قدرت بازدارندگی گروه‌های مقاومت/ ضرورت بازنگری برخی از کشورهای عربی در سیاست خارجی

حسین‌زاده با اشاره به توان بازدارندگی بالای گروه‌های مقاومت فلسطینی، گفت: کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس نسبت به سیاست خارجی خود در قبال منطقه خاورمیانه تجدید نظر داشته باشند و حتماً از ظرفیت گروه‌های مقاومت استفاده کنند.
کد خبر: ۵۴۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 27August 2022

ایجاد انسجام سیاسی در رژیم صهیونیستی دلیل اصلی جنگ اخیر بود/ لزوم ضرورت بازنگری کشورهای عربی در سیاست خارجی خود/ گروه‌های مقاومت فلسطینی با ایمان قلبی خود بر دشمنان اسلام پیروز شدند«حسین حسین‌زاده» نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به تهاجمات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین و واکنش گروه‌های مقاومت فلسطینی اظهار داشت: ناتوانی و اضمحلال رژیم صهیونیستی موضوعی نیست که ما برای اولین بار بخواهیم آن را بیان کنیم، بلکه ناکامی‌های رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر چندین بار به منصه ظهور رسیده است.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رژیم ضد بشری اسرائیل برای چندمین بار است که دست به اقدامات ضربتی و ترور در کشور‌های دیگر زده است؛ این رژیم کودک‌کش ابتدا ضربه می‌زند و بعد که با پاسخ گروه‌های مقاومت فلسطینی مواجه می‌شود، به دلیل اینکه قادر به ادامه درگیری نیست، بلافاصله شروط فلسطینیان برای آتش‌بس را می‌پذیرد.

تهاجمات صهیونیستها با هدف رفع مشکلات سیاسی داخلی انجام شد

حسین‌زاده بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در گذشته فرموده بودند که رژیم غاصب صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید. به سبب مشکلاتی که اکنون اسرائیل در داخل به مانند بی‌ثباتی سیاسی اعم از انحلال دولت و پارلمان و مشکلات عدیده‌ای که در حوزه انرژی مواجه است، گاهی اوقات مجبور خواهد شد که تهاجماتی مانند حملات اخیر داشته باشد تا بتواند اتحاد و انسجامی در داخل ایجاد کند.

وی افزود: در واقع این اقدامات رژیم ضد بشری اسرائیل با هدف جلب توجه کشور‌های مختلف دنیا و رسانه‌های تحت کنترل یهودیان انجام می‌شود، به هر حال آن چیزی که در جنگ اخیر مشاهده شد این بود که گروه‌های مقاومت با لطف خدا هم توان بازدارندگی بسیار خوبی دارند و هم توان موشکی وحشت‌آوری برای اسرائیل دارند. این توان موشکی بالا و ضعف گنبد آهنی سبب شد بلافاصله بعد از پاسخ مقاومت رژیم صهیونیستی روی به آتش‌بس آورد.

اسرائیل هیچگاه دوست مردم منطقه خاورمیانه نبوده است

نماینده مردم لارستان در خصوص پیوستن کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس به جبهه مقاومت تاکید کرد: قطعاً کشور‌های عربی پس از سال‌های سال عدم ارتباط با رژیم صهیونیستی و ارتباطی که اخیراً با این رژیم کودک‌کش برقرار کردند پی برده‌اند که هیچ گاه رژیم صهیونیستی دوست مردم منطقه خاورمیانه نبوده است و تاریخ گواه این موضوع است.

حسین زاده ادامه داد: انتظار می‌رود که کشور‌های عربی با وحدت و همدلی و با پذیرش گروه‌های مقاومت، به جبهه مقاومت اسلامی روی بیاورند تا بتوانند بر استکبار و صهیونیست پیروز شوند، نیروهای حاضر در جبهه مقاومت در ماجرای سوریه نشان دادند که در صورت مقاومت و اتحاد به رغم اینکه همه دنیا پیرو داعش بودند می‌توان به پیروزی رسید. در واقع گروه‌های مقاومت با خلوص نیت و ایمان قلبی خود بر همه دشمنان اسلام پیروز شدند.

وی تاکید کرد: از این جهت ضرورت دارد که برخی از کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس نسبت به دیپلماسی و سیاست خارجی خود در قبال منطقه خاورمیانه تجدید نظر داشته باشند و حتماً از ظرفیت گروه‌های مقاومت استفاده لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار