حماس، اسرائیل را به تعلل در پرونده تبادل اسرا متهم کرد

مسئول پرونده شهدا و اسرا در جنبش حماس گفت: این جنبش چارچوب کلی را درباره معامله تبادل اسرا پیشنهاد داده است، اما رژیم صهیونیستی تعلل می‌کند.
کد خبر: ۵۴۰۶۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳ - 21August 2022

حماس، اسرائیل را به تعلل در پرونده تبادل اسرا متهم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «زاهر جبارین» مسئول پرونده شهدا، زخمی‌شدگان و اسرا در جنبش حماس در مصاحبه با الجزیره اظهار داشت: مقاومت و در رأس آن حماس به اسرا کمک می‌کنند تا اشغالگران بدانند که جنگ تنها در داخل دیوار‌های زندان‌ها نخواهد بود.

جبارین، افزود: اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس تماس‌هایش را با تمام طرف‌های سیاسی مثل قطر، ترکیه، مصر و الجزایر آغاز کرده تا آن‌ها را در جریان نقض‌هایی که اسرا در معرض آن قرار می‌گیرند قرار دهد. ما چارچوب کلی را درباره معامله تبادل اسرا پیشنهاد دادیم، اما رژیم اشغالگر تعلل می‌کند و مسئله جدیدی درباره این پرونده وجود ندارد.

مسئول پرونده شهدا، زخمی‌شدگان و اسرا در جنبش حماس تصریح کرد: رهبران اسرائیلی می‌خواهند از طریق اسرا و ملت ما به دستاورد‌های انتخاباتی برسند. آن‌ها همچنین درباره پرونده اسرایشان در نوار غزه حیله‌گری و تعلل می‌کنند. ما صراحتا می‌گوییم که اسرایمان را تنها نمی‌گذاریم و جنگ تنها در داخل زندان‌ها نخواهد بود. ملت ما سد استواری در مقابل اقدامات اشغالگران درباره اسرا در داخل زندان‌ها هستند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها