دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

«ایران‌نوشت»؛ ظرفیت مهم گسترش فرهنگ و دین

نمایشگاه و جشنواره «ایران‌نوشت» ظرفیت مهم گسترش فرهنگ و دین در بین مخاطبین کودکان و نوجوانان است که نیازمند گسترش است.
کد خبر: ۵۴۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰ - 24August 2022

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، هشتمین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی_ اسلامی «ایران‌نوشت» پس از وقفه‌ای دو ساله روز گذشته یکم شهریور۱۴۰۱ در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز به‌کار کرد.

این نمایشگاه به دلیل همه‌گیری کرونا، دو سال تعطیل بود، با این حال امسال با حضور بیش از ۱۰۰ تولیدکننده از سراسر کشور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر پا است.

نمایش پویانمایی «پسر دلفینی»، اجرای سرود‌های دسته‌جمعی، جشن اهدای نوشت‌افزار، بازی‌های محیطی و کارگاه‌های آموزشی، از جمله برنامه‌های جنبی این دوره از نمایشگاه است.

«ایران‌نوشت»؛ ظرفیت مهم گسترش فرهنگ و دین

با توجه به در پیش بودن جام جهانی قطر و حضور تیم ملی ایران در این رقابت‌ها، این رویداد به عنوان زمینه برنامه‌ریزی رویداد‌های نمایشگاه انتخاب شده است.

نوشت‌افزار و کالا‌های خلاقه فرهنگی به دلیل نوع کاربرد و مخاطبین هدف از جمله‌ی کالا‌هایی مهم فرهنگی می‌باشند که می‌توانند در ترویج و گسترش فرهنگ و مفاهیم ارزشمند اخلاقی و دینی موثر باشند لذا گسترش و فراگیر کردن این نوع کالا‌های فرهنگی یک ضرورت مهم در گام دوم انقلاب اسلامی به نظر می‌رسد.

«ایران‌نوشت»؛ ظرفیت مهم گسترش فرهنگ و دین

مجمع نو‌شت‌افزار ایرانی اسلامی از سال ۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر با عضویت بیش از ۱۰۰ تولیدکننده، به عنوان یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین تشکل‌های فرهنگی حوزه کودک و نوجوان شناخته می‌شود.

هشتمین نمایشگاه ایران‌نوشت به همت مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی، یکم تا هجدهم شهریور از ساعت ۱۰ تا ۲۲ در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا خواهد بود.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها