معاون اول رئیس جمهور:

مردم در راهپیمایی اربعین به تناسب جغرافیای کشور از گذرگاه‌ها عبور کنند

مخبر گفت: در تمام مرز‌ها از جمله مرز خسروی امکانات خوبی فراهم شده لذا از مردم می‌خواهیم که از این امکانات استفاده و به تناسب جغرافیای کشور از گذرگاه‌ها عبور کنند.
کد خبر: ۵۴۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹ - 27August 2022

مردم در سفر اربعین به تناسب جغرافیای کشور از گذرگاه‌ها عبور کنندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمد مخبر» معاون اول رییس جمهور به منظور بازدید از پایانه‌های مرزی غرب کشور امروز (شنبه) وارد استان کرمانشاه شد و از سوی استاندار و جمعی از مدیران ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

مخبر قرار است در این سفر یک‌روزه از پایانه‌های مرزی و روند تجهیز و آماده سازی مرز‌ها برای خدمات رسانی به زوار اربعین بازدید کند.

معاون اول رئیس جمهور  در بدو ورود به فرودگاه کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر اینکه سفر اربعین باید هم ارزان و هم راحت انجام شود، اظهار داشت: اگرچه اربعین یک حرکت مردمی است و ما باید مردمی بودنش را حفظ و تقویت کنیم، اما دستگاه‌های اجرایی موظف به تسهیل گری برای سفر اربعین هستند و آنچه از دستشان ساخته است باید انجام بگیرد.

مخبر گفت: من از مردم خواهش جدی دارم که زمان سفر اربعین را مدیریت کنند.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه مردم عزیز هم پیش از روز اربعین و هم بعد از آن می‌توانند به این سفر مشرف شوند، ادامه داد: در تمام مرز‌ها از جمله مرز خسروی امکانات خوبی فراهم شده لذا از مردم می‌خواهیم که از این امکانات استفاده و به تناسب جغرافیای کشور از گذرگاه‌ها عبور کنند.

وی با بیان اینکه به دلیل گرمای هوا بهتر است توقف زائران حداقلی باشد، گفت: برای مسایل بهداشتی و سایر موضوعات، ستاد اربعین اقدامات بسیاری هم در داخل و هم بیرون کشور انجام داده است و البته خود مردم هستند که باید بتوانند با یک برنامه ریزی و تدارک درست از این برنامه استفاده کنند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها