فرمانده پدافند هوایی حضرت علی‌اکبر (ع) اراک:

چشمان تیزبین پدافند هوایی، اجازه کوچکترین تخطی را به دشمنان نخواهد داد

امیر «صادقیان» گفت: امروز به برکت هدایت‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا، خون مطهر شهدا و همراهی و همدلی ملت عزیز و ایثارگر، آسمان ایران اسلامی در امنیت کامل است و چشمان تیزبین و همیشه‌بیدار پدافند هوایی در کشور اجازه کوچکترین تخطی را به دشمنان نخواهد داد.
کد خبر: ۵۴۲۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰ - 31August 2022
چشمان تیزبین پدافند هوایی، اجازه کوچکترین تخطی را به دشمنان نخواهد دادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، امیر «محمد صادقیان» فرمانده پدافند هوایی حضرت علی‌اکبر (ع) اراک و ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی، در مراسم گرامیداشت روز پدافند هوایی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ارتش در اراک، اظهار داشت: دهم شهریور که با تصویب فرماندهی معظم کل قوا به‌عنوان روز پدافند هوایی نامگذاری شده، فرصتی مناسب و مغتنم برای تجلیل از ایثارگری‌ها، مجاهدت‌ها و رشادت‌های غیورمردان پدافند هوایی است و این عزیزان با عزم و اراده‌های انقلابی و جهادی خود، بزرگترین دستاورد‌ها را برای برقراری امنیت آسمان ایران اسلامی و خدمت به مردم به ارمغان آورده‌اند.

فرمانده پدافند هوایی حضرت علی‌اکبر (ع) اراک افزود: امروز به برکت هدایت‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا، خون مطهر شهدا و همراهی و همدلی ملت عزیز و ایثارگر، آسمان ایران اسلامی در امنیت کامل است و چشمان تیزبین و همیشه بیدار پدافند هوایی در کشور اجازه کوچک‌ترین تخطی را به دشمنان نخواهد داد.

امیر «صادقیان» تأکید کرد: پدافند هوایی با تبعیت از ولایت و الگوگیری از شهدای والامقام، امروز آمادگی همه‌جانبه برای دفاع از حریم ایران اسلامی را دارد و صیانت و حراست از آسمان مقدس ایران اسلامی از بزرگترین توفیقات و افتخارات پدافند هوایی است.

وی ادامه داد: اقدامات و تلاش‌های شبانه‌روزی پدافند هوایی موجب پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه‌های تولید و طراحی رادار و سامانه‌های موشکی شده و پدافند هوایی در راستای خودکفایی و بومی‌سازی گام‌های بلندی برداشته است و شتابنده در این راستا گام می‌بردارد.

فرمانده پدافند هوایی حضرت علی‌اکبر (ع) اراک اضافه کرد: امروز امنیت پهنه‌ آسمان ایران اسلامی و اقتدار و آمادگی همه‌جانبه نیرو‌های مسلح از نماد‌های قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی است و به برکت انقلاب اسلامی، نیرو‌های مسلح با همدلی و وحدت همه‌جانبه برای تامین امنیت و پسشرفت کشور در همه ابعاد تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در ارتش یک راهبرد مهم است، گفت: امروز به مناسبت دهم شهریور، مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدای ارتش و پدافند هوایی و ایثارگران عزیز برگزار شد و بیش از ۲۵۰ نفر از ایثارگران در این همایش تجلیل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار