فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص):

آینده درخشانی در انتظار ملت‌های منطقه است

سرلشکر ایزدی گفت: قیام‌ لله شهید کاوه در دوران حیات او تداوم داشت؛ این فرمانده دلاور پیشتاز کل لشکر بود و در مقاطع مختلف به دنبال شهادت می‌دوید.
کد خبر: ۵۴۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰ - 01September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سرلشکر «مصطفی ایزدی» فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) در مراسم نکوداشت سردار سرلشکر شهید «محمود کاوه» فرمانده لشکر ویژه شهدا و شهدای عملیات کربلای ۲ که عصر امروز در جوار مزار این فرمانده شهید بهشت رضا برگزار شد، اظهار داشت: شهید کاوه مصداق آیه شریفه «قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُم بِوَاحِدَةٍ أَن تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَفُرَادَى» بود.

وی افزود: وقتی زندگی شهید کاوه را بررسی کنید متوجه خواهید شد که او پرورش‌یافته والدین مومن و انقلابی بود و در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی اصول و مبانی دین را فراگرفت و چون فطرت پاکی داشت مسیر تهذیب را طی کرد و در این مسیر قیام درونی شهید تبلور بیرونی پیدا کرد.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) تصریح کرد: شهیدان قمی، شوشتری، برونسی، چراغچی، محمدزاده، محراب و دیگر شهدای این استان که من افتخار خدمتگزاری آن‌ها را داشتم از این قبیله بودند.

وی ادامه داد: قیام‌ لله شهید کاوه در دوران حیات او تداوم داشت. این فرمانده دلاور پیشتاز کل لشکر بود و در مقاطع مختلف به دنبال شهادت می‌دوید.

سرلشکر ایزدی گفت: شهید کاوه در جهاد دائمی خود بسیار تأثیرگذار بود؛ او همچون شمع فروزانی بود که وقتی سپاهیان، ارتشی‌ها، پیش‌مرگان مسلمان کرد و بسیجیان او را می‌دیدند مثل پروانه به دورش می‌چرخیدند و ابراز محبت می‌کردند.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) بیان داشت: فرمانده شهید لشکر ویژه شهدا بعد از شهادت محمد بروجردی، علی قمی و ناصر کاظمی حال دیگری داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بازخوانی بخشی از مجاهدت‌های رزمندگان در عملیات کربلای ۲، خاطرنشان کرد: در این عملیات رزمندگان عمل‌کننده به مسلح خود رفتند و تکرار عاشورا بود. کسانی که ما شاهد مجاهدت‌ها و ایثارگری‌هایشان بودیم براساس آیات قرآن مجاهدان فی‌سبیل‌الله بودند.

سرلشکر ایزدی یادآور شد: شهید کاوه آنچه می‌توانست برای انقلاب اسلامی، نظام ولایی و قیام‌ لله انجام دهد، دریغ نکرد و بر عهد و پیمان خود ثابت قدم ماند، هم‌رزمان این فرمانده دلاور نیز بعد از شهادتش راه او را ادامه دادند.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) تصریح کرد: شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم تداوم‌بخش راه شهدای دفاع مقدس بودند. مسیری که شهدا پیش‌روی ما قرار دادند امانت شهیدان است و بسیار ارزشمند است و باید از آن صیانت کنیم.

وی افزود: پس از قرن‌ها، خداوند متعال موهبت انقلاب اسلامی را عطا کرد هر چند انقلاب اسلامی نیز همچون دوران نبی مکرم اسلام (ص) و اهل‌بیت با فشارهای دشمنان روبروست اما حرکت پیش‌رونده و پیش‌برنده خود را در بستر زمان دارد.

سرلشکر ایزدی در پایان گفت: اگر جزو منتظران باشیم و پای کار باشیم و هر کسی در هر کجا هست به تکلیف خود عمل کند آینده درخشانی در انتظار ملت ایران و ملت‌های منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار