عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حفظ ارزش‌های دفاع‌ مقدس، انقلاب را از انحرافات بیمه می‌کند

یزدی‌خواه گفت: فرهنگ دفاع‌ مقدس را لازم داریم که انقلاب اسلامی‌مان بیمه شود و به همه اهداف متعالی خود برسد.
کد خبر: ۵۴۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 21September 2022

حفظ ارزش‌های دفاع‌مقدس انقلاب اسلامی را از انحرافات بیمه می‌کند«سیدعلی یزدی‌خواه» عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم حفظ و تقویت ارزش‌ها، عقاید، فرهنگ و ایثارگری‌های دفاع‌ مقدس برای برون رفت از شرایط فعلی معیشت مردم، اظهار داشت: هر زمان که نور می‌آید، تاریکی و ظلمت از بین می‌رود و هر زمان که یاد خدا می‌آید یاد شیطان و ابلیس رخت برمی‌بندد.

یزدی‌خواه تاکید کرد: هر زمان که یاد جانبازی‌ها، ایثار‌ها و فداکاری‌های هشت سال دفاع‌ مقدس می‌آید، خود به خود سبب می‌شود، فرهنگ مترفان، مفسدان، دنیاطلبان و رانت‌خواران همگی به کنار زده شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما به این دلیل فرهنگ دفاع‌ مقدس را لازم داریم که انقلاب اسلامی‌مان بیمه شود و به همه اهداف متعالی خود برسد، اگر ارزش‌های دفاع‌ مقدس هنوز هم تداوم داشته باشد، ما در همه عرصه‌های داخلی، خارجی، علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی سربلند می‌شویم.

وی افزود: ما فرهنگ دفاع مقدس را لازم داریم هم به دلیل ترسیم راه آینده کشور و هم به دلیل الگوپردازی برای نسل‌های فعلی و آینده ایران اسلامی، زیرا یک نمونه عملی از خودباوری و اتکا به ظرفیت‌های درونی کشور است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که مسئولان اجرایی تا چه میزان توانسته‌اند درحوزه کاری خود ارزش‌های دفاع مقدس را پیاده کنند؟ گفت: بنده به عنوان یک شهروند ایرانی نمره قبولی به مدیران اجرایی کشور در این خصوص نمی‌دهم، چون اگر نمره قبولی گرفته بودند وضعیت فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور بهتر از شرایط فعلی بود.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار