شهید ساریخانى: پشتیبان انقلاب باشید

شهید احمد ساریخانى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «پشتیبان انقلاب باشید، همبستگى خود را با روحانیت استوار نگهدارید و ادامه‌دهنده راه شهدا باشید.»
کد خبر: ۵۴۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵ - 12September 2022

شهید ساریخانى: پشتیبان انقلاب باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید احمد ساریخانی

«به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و با سلام و درود بر مهدى (عج) و با سلام و درود بر نایب بر حقش امام خمینى رهبر مستضعفان و با سلام و درود بر تمام شهیدانى که در دریاى خون شنا کردند و به ساحلى که همان اسلام عزیز است رسیدند و با سلام و درود بر مادرانى که فرزندان خود را در راه خدا هدیه می‌کنند و همچون زینب کبرى محکم و استوارند

اى مومنان، اى نور چشمان امام، اى عزیزان همیشه در صحنه، اى کسانى که در راه خدا آغاز جهاد می‌کنید کشته می‌شوید و می‌کشید، اى کسانی که فرزندان خود را در راه خدا و دین خدا و دین اسلام می‌فرستید، درود خدا بر شما باد که شماهایید که تحمل هزاران درد و رنج‌ها را می‌کشید و تشخیص داده‌اید که مردن در رختخواب ننگ است که می‌فهمید که مردن در غفلت ننگ است مرگ با عزت بهتر از زندگى با ننگ است پس چرا ما بمانیم در مرگ غفلت بمیریم، چرا ما از این موقعیت استفاده نکنیم مگر حسین (ع) نبود که در میدان نبرد شهید شد مگر على (ع) نبود که در محراب عبادت شهید شد، مگر حسین (ع) نبود که على اکبرش در میدان شهید شد. مگر ما باید همیشه باید شعارگو باشیم و با زبان فقط بگوییم، مگر ما‌ها نبودیم که می‌گفتیم اگر در زمان امام حسین (ع) بودیم به میدان می‌رفتیم، مگر حالا با آن موقع چه فرقى دارد مگر ما کودک شش ماهه نداده‌ایم، مگر ما جوان ۱۲ ساله نداده‌ایم پس چرا باید در غفلت تن به ذلت دهیم، شما اى مردم عزیز خوب فکر کنید و بیایید توشه‌اى براى آخرت خود بسازید مگر دنیا به چه کسى وفا کرده که بخواهد به ما وفا کند، مگر ما نمی‌خواهیم در آخرت جوابگوى شهدا باشیم، پس چرا ایستاده‌ایم و نگاه می‌کنیم؟.

هدف من از اینکه به جبهه رفته ام این است که اول بتوانم توشه‌اى براى آخرت بردارم و دوم اینکه به نداى هل من ناصر ینصرنى حسین (ع) لبیک گویم و از آب و خاک و ناموس و دین کشورمان دفاع کنم.

اى برادران عزیزم! پشتیبان انقلاب باشید همانطور که بوده‌اید و سنگر خود را در جبهه‌ها ترک نکنید همبستگى خود را با روحانیت استوار نگهدارید و راه برادرتان را ادامه بدهید و ادامه‌دهنده راه شهدا باشید.

اى خواهران عزیز! تا می‌توانید حجاب خود را حفظ کنید حجاب شما باعث پیروزى اسلام است مثل زینب (س) پیام خون شهیدان رازنده بدارید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها