مروری بر وصیت‌نامه شهید «نصراللهی»

شهید ابوالفضل نصراللهی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «عزیزانم هر گاه که حلاوت مناجات با خدا و شیرینى نماز شب و ادعیه را چشیدید دیگر حاضر نخواهید شد آن را با هیچ چیز دیگر معامله کنید.»
کد خبر: ۵۴۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱ - 13September 2022

مروری بر وصیت‌نامه شهید «نصراللهی»

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «ابوالفضل نصراللهی» در تاریخ دوازدهم آذرماه ۱۳۴۹ در شهر مقدس قم دیده به جهان گشود. وی پس از چندی مجاهدت در تاریخ شانزدهم مهرماه ۱۳۶۶ در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل شد.  

وصیت‌نامه شهید ابوالفضل نصراللهی

«بسمه تعالی

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و با سلام و درود به روان پاک شهیدان غرق به خون اسلام از صدر تا کنون وصیت‌نامه خود را شروع می‌کنم.

عزیزان، از تبصره (الا الذین آمنوا) بهره جویید و با عمل صالح دیگران را به حق و صبر سفارش کنید که تنها طریق هدایت و رهایى از ضلالت همین است. اى دوستان هیچ گاه از قرآن جدا نشوید که دل را جلا و وجود آدمى را صفا و دردهاى بى‌درمان را دوا مى‌بخشد.

عزیزانم هر گاه که حلاوت مناجات با خدا و شیرینى نماز شب و ادعیه را چشیدید دیگر حاضر نخواهید شد آن را با هیچ چیز دیگر معامله کنید؛ پس مقدارى سختى را بر خود هموار کنید و در نیمه شب با قلبى شکسته به درگاه خداوند روى آورید و طلب استغفار کنید.

آخر تا کى باید آدمى در خواب غفلت باقى بماند؟ به زودى عمر به سر خواهد رسید و آنچه باقى مى‌ماند چیزى نیست جز عمل و نه چیز دیگر.

بار الهى تو شاهد باش که قصد موعظه و نصیحت را ندارم، بلکه می‌خواهم نزد یاران چند کلامى به ارث بگذارم؛ زیرا چیز دیگر غیر از این ندارم.

خدایا تو را شاهد و گواه مى‌گیرم که فقط براى تو و براى حفظ دین تو قدم در این عرصه نهادم، پس پایم را در این راه ملرزان؛ و در آخر پدر و مادرم را به صبر و استوراى و خواهرانم را به حفظ حجاب خیلى تاکید مى‌کنم. برادران را به ادامه راهم و دوستان را به هدر ندادن عمر و هم کلاسی‌هایم را به جدیت درس خواندن و معلمانم را به طلب حلالیت و در یک کلام، همه را به تقوا و ایمان وصیت مى‌کنم.

در آخر از خدا می‌خواهم امام عزیزمان را در پناه خودش محفوظ بدارد و عمرى پربرکت عنایت فرماید. همچنین در آخر کلام این حقیر می‌خواستم بگویم که من در حدود ۲۵ روزه به خدا بدهکارم بدهید بگیرند و نماز هم اگر بدهید بخوانند که خیلى و جدانم راحت هست. هر چند تا آن‌جا که می‌دانم نماز خوانده‌ام ولى باید محتاط بود.

دیگر عرضى نیست جز آرزوی سلامتى براى امام و همه خدمتگزاران این انقلاب و دعاى خیر براى رزمندگان، ان‌شاءالله خداوند این بنده عاصى را ببخشد.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

«ابوالفضل نصراللهى پنجم شهریورماه ۱۳۶۶»

عمرى بجز بیهوده بودن سر نکردیم/ تقویم‌ها گفتند و ما باور نکردیم»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها