شهید ترابی: ملت ایران! احساس خستگی نکنید

شهید مراد ترابی کردخوردی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «این پیام را بر ملت ایران دارم که احساس خستگی نکنید اگر فرزندانتان شهید می‌شوند خدا را شکر کنید و امام را دعا کنید.»
کد خبر: ۵۴۵۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵ - 14September 2022

شهید ترابی: ملت ایران! احساس خستگی نکنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.  

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید مراد ترابی کردخوردی‌

«ای رسول خدا! آیا ندیدی که خدای تو با اصحاب فیل و سپاه ابرهه چه کرد؟

به نام خدای پاسدار خون شهیدان به نام خداوند آفریننده جهانیان به نام خداوند بر هم کوبنده طاغوتیان با درود و سلام بی پایان بر رهبر کبیر انقلاب امام خمینی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و با درود و فراوان بر روحانیون مبارز ایران و درود سلام بی‌پایان بر شهیدان گلگون‌کفن کربلای حسین و کربلای جنوب غرب کشور اسلامی ایران و درود بی پایان بر رزمندگان اسلامی ایران.

به خدا سوگند اگر تمام ملت ایران در راه قرآن و برای خدا شهید شوند باز هم کم است، این پیام را بر ملت ایران دارم که احساس خستگی نکنید اگر فرزندانتان شهید می‌شوند خدا را شکر کنید و امام را دعا کنید؛ و پیامی به خانواده‌ام دارم، برای از دست دادن من گریه نکنید، فقط راهم را ادامه دهید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار