شهید «اسماعیل‌زاده»:

مراقب باشید ایمان‌تان را نگیرند

جهادگر شهید «اسماعیل‌زاده» در بخشی از سخنان خود آورده است: ما از مرگ سرخ هراسی نداریم و به استقبالش رفته‌ایم ترس ما این است که بعد از ما ایمان را از ما بگیرند.
کد خبر: ۵۴۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۵ - 16September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، جهادگر خراسانی «احمدرضا اسماعیل‌زاده» در سال ۱۳۳۹ در سبزوار متولد شد.

وی بعد از تحصیلات ابتدایی و متوسطه در سال ۱۳۵۸ در رشته اقتصاد دیپلم گرفت و پس از اتمام دوران سربازی در پانزدهم فروردین ۱۳۶۱ به جهاد سازندگی پیوست و در کمیته کشاورزی جهاد سبزوار مشغول به کار شد.

اولین اعزام وی به جبهه‌ در هفدهم تیر ۱۳۶۱ انجام گرفت، در آخرین اعزام، این جهادگر خراسانی در واحد تخریب لشکر ۲۱ امام رضا (ع) در خطوط مقدم حاضر شد و سرانجام ۲۱ بهمن ۱۳۶۴ در عملیات «والفجر ۸» در منطقه ام‌الرصاص مجروح و مفقودالاثر شد که پس از ۱۶ پیکر این شهید والامقام توسط کمیته جستجوی مفقودین تفحص شد و در هفتم تیر ۱۳۸۰ در گلزار شهدای سبزوار به خاک سپرده شد.

فرازی از سخنان جهادگر شهید احمدرضا اسماعیل‌زاده

ما از مرگ سرخ هراسی نداریم و به استقبالش رفته‌ایم ترس ما این است که بعد از ما ایمان را از ما بگیرند. عجب دردی است اگر ایمان را از ما بگیرند، دیگر چه داریم، یاران که می‌رفتند همه نگران فردا بودند فردایی که نکند وارثان خون شهیدان در راه بمانند و اسیر شیاطین شوند.

نگران آنیم که نکند دون مقامان صاحب مقام شوند و با تکیه بر اریکه مقام، ولی نعمتان خود را فراموش کنند. خدا نکند ثمره جنگ یارانمان به چنگ فرنگی‌ملکان افتد و ارزش‌هایی که با خون هزاران شهید بوجود آمده زیر سوال رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار