تهیه کننده و طراح برنامه‌های دفاع مقدس خبر داد؛

تولید و پخش ویژه برنامه «عطر عاشقی» از شبکه تبرستان

«رمضانی» گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه «عطر عاشقی» در هشت قسمت ۶۰ دقیقه‌ای به صورت زنده از شبکه تبرستان پخش خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸ - 19September 2022

تولید و پخش ویژه برنامه «عطر عاشقی» از شبکه تبرستان«آرش رمضانی» تهیه کننده و طراح برنامه‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری از تهیه و تولید ویژه برنامه «عطر عاشقی» به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: این برنامه در هشت قسمت ۶۰ دقیقه‌ای به صورت زنده از ۲۹ شهریور ساعت ۹:۳۰ هر شب از شبکه تبرستان به روی آنتن خواهد رفت.

وی افزود: این برنامه شامل آیتم‌های مختلفی از جمله مهمانان و کارشناسان سیاسی، فرهنگی فعال در حوزه دفاع مقدس، آیتم «حدیث عاشقی » گفتگو با خانواده معظم شهدا، معرفی فعالیت‌های ارگان‌های نظامی استان مازندران در دفاع مقدس و «نبض واژه‌ها» معرفی کتب و آثار شاعران و نویسندگان حوزه دفاع مقدس است.

رمضانی با بیان اینکه پاسخگویی به شبهات نسل جوان یکی از بخش‌های این برنامه را تشکیل می‌دهد، ادامه داد: در این بخش بینندگان با طرح سوال از کارشاسان برنامه، پاسخ خواهند گرفت.

این تهیه کننده و طراح برنامه‌های دفاع مقدس با بیان اینکه این برنامه با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تهیه و تولید شده است، خاطرنشان کرد: برنامه «عطر عاشقی» به برکت شهدا در پاسخ به هجمه‌های دشمنان در فضای مجازی به ترویج فرهنگ شهادت و ایثار می‌پردازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها