وصیت‌نامه شهید «مرتضی محسنی آهنگر»:

در برابر خون شهدا کوتاهی نکنیم

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «مرتضی محسنی آهنگر» آمده است: امروز اگر در برابر خون شهدا کوتاهی کنیم، فردا باید جواب آن را بدهیم.
کد خبر: ۵۴۶۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹ - 20September 2022

در برابر خون شهدا کوتاهی نکنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«مرتضی محسنی آهنگر» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «آمل» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«مرتضی محسنی آهنگر» فرزند «سید کریم» چهارم مرداد ۱۳۴۸ در شهرستان آمل به دنیا آمد و در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ در جزیره مجنون به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

 ملت شهیدپرور باید بدانید که چقدر خون‌ها به پای این انقلاب ریخته شد و چه انسان‌هایی در غرب و جنوب کشور مظلومانه به شهادت رسیده‌اند تا این انقلاب به سر مقصد خود برسد. امروز اگر کوتاهی کنیم، فردا باید جواب آن را بدهیم؛ جواب شهیدان! شهیدانی که مظلومانه به خاطر اسلام و پیروزی اسلام به شهادت رسیده‌اند.

خواهرانم! حجاب خود را حفظ کنید...

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار