در بابل؛

همایش تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس برگزار شد

همایش تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس با حضور بسیجیان و مسئولان در حسینیه شهدای بابل برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶ - 21September 2022

همایش تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس در بابل برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، همزمان با در پیش بودن هفته دفاع مقدس همایش تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس امروز در حسینیه شهداء این شهرستان با حضور بسیجیان و مسئولان برگزار شد.

سرهنگ «مهرداد بابایی» فرمانده سپاه بابل در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، پیشکسوتان دفاع مقدس را یادگاران حماسه‌های ماندگار و تاریخی انقلاب و نظام اسلامی ایران خواند و اظهار داشت: دفاع مقدس شناسنامه ملت ایران و نگین درخشان تاریخ افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بابایی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال رشادت و مجاهدت و جانفشانی عزیزان ارتش، سپاه و بسیج در دفاع از جان و مال و ناموس این مرز بوم است.

وی با بیان اینکه این مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌ها سبب پیروزی و رفع تصرف مناطق اشغالی از دست دشمن بعثی شده است، بیان داشت: از مهمترین دستاورد‌های این حماسه شناساندن انقلاب اسلامی است، انقلابی نوپا که به یکباره ره صد ساله را پیمود و با ایستادگی در برابر استکبار جهانی، خود را به عنوان نظامی مردمی و قدرتمند به مردم جهان شناساند.

فرمانده سپاه شهرستان بابل با بیان اینکه جنگ امروز همچنان ادامه دارد و تنها شکل آن عوض شده است، عنوتن کرد: امروز اگر در فضای مجازی تخریب، و برنامه برای حمله به ارکان‌های نظام وجود دارد نوعی دیگر از جنگ است که در این شرایط جهاد تبیین نیاز است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل از مجاهدت‌های خالصانه و وظیفه همگانی است و یک فرهنگ‌سازی و سرمایه‌گذاری فرهنگی و اجتماعی است.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان شهرستان بابل در دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار