نماینده مجلس در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

مردم در دفاع مقدس تابع محض ولی فقیه بودند/ تمام شرق و غرب عالم در مقابل ملت ایران قرار گرفت

عباسپور با بیان اینکه مردم در دوران دفاع مقدس تابع محض ولی فقیه بودند، گفت: در دفاع مقدس از یک نقطه به نام ولی فقیه همه امورات رهبری و هدایت می‌شد.
کد خبر: ۵۴۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۰ - 03October 2022

مردم در دفاع مقدس تابع محض ولی فقیه بودند/ تمام شرق و غرب عالم در مقابل ملت ایران قرار گرفت«روح‌الله عباسپور» نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم حفظ و بسط ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: نسل فعلی جامعه باید در جریان فداکاری‌ها، ایثارگری‌ها، شهادت‌طلبی‌ها و حضور بی‌منت ایثارگران در جبهه‌های حق علیه باطل قرار گیرد.

عباسپور ادامه داد: نسل فعلی باید بداند، بعد از پیروزی انقلاب تمام شرق و غرب عالم دست به دست یکدیگر دادند برای براندازی نظام اسلامی و مردم با تمام وجودشان در مقابل دنیا ایستادگی کردند تا کشور دارای ثبات و امنیت شود، اکنون هم اگر رشادت‌ها و ایثارگری‌ها بازگو شود و خدمات موجود را نسل فعلی در جریان قرار بگیرد، قطعاً قدر شرایط فعلی را به خوبی می‌داند.

این نماینده بیان داشت: ما اسماً با صدام در جنگ بودیم، اما تمام شرق و غرب عالم اعم از شوروی، آمریکا، کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی حامی تمام قد صدام بودند.

وی در خصوص عدم تأثیرپذیری بخش اقتصادی کشور از دفاع مقدس تصریح کرد: ما اگر دفاع مقدس را الگو قرار بدهیم، بسیاری از عرصه‌ها و صحنه‌ها می‌تواند برایمان موفقیت‌آمیز باشد، اکنون هم اگر جبهه مقاومت در منطقه خاورمیانه توفیقاتی دارد به تأسی از دفاع مقدس ایران است.

عباسپور با بیان اینکه مردم در دوران دفاع مقدس تابع محض ولی فقیه بودند، اظهار کرد: در دفاع مقدس از یک نقطه به نام ولی فقیه همه امورات رهبری و هدایت می‌شد، همچنین در دفاع مقدس جنگ اعتقادی بود و پایه مبنای اعتقادی داشت، یعنی اعتقاد به زندگی بعد از مرگ و طالب شهادت بودن در همه رزمندگان دیده می‌شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از افراد برای اینکه شرایط حضور در جبهه را داشته باشند، در شناسنامه‌های خود سنشان را کوچک می‌کردند یا اگر سن کمی داشتند خود را در لا به لای مواد دارویی و خوراکی اعزامی به جنگ قایم می‌کردند تا بتوانند به جبهه‌ها برسند. همه این موضوعات دال بر اعتقادی بودن دفاع مقدس داشت.

وی تصریح کرد: اکنون اقدامات ما در حوزه اقتصاد جنبه اعتقادی ندارند، اگر ما در این زمینه اعتقادی ورود کنیم و مسئولیت‌پذیر باشیم، هیچ یک از مشکلات فعلی رقم نمی‌خورد، ما در جنگ اقتصادی با دشمن هنوز اعتقاد بر اینکه کشور در شرایط جنگ اقتصادی است، نداریم، ولی در دفاع مقدس با تمام پوست، گوشت و استخوانمان احساس می‌کردیم که همه هستی‌مان در معرض تهدید است.

عباسپور گفت: مردم اگر بدانند مشکلات فعلی اقتصاد کشور یکی از طراحی‌های دشمن برای ضربه به نظام اسلامی است، قطعاً با جدیت بیشتری در جنگ اقتصادی عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار