به مناسبت هفته فراجا؛

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان پیام تبریک صادر کرد

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان به مناسبت هفته فراجا پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۵۴۹۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱ - 09October 2022

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان پیام تبریک صادر کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان به مناسبت هفته فراجا پیام تبریک صادر کرد.

متن پبام به شرح ذیل است:

هفته فراجا یادآور تلاش های شبانه‌روزی و بی‌وقفه پرسنل نیروی خدوم فراجا است که قامت رعنایشان، پیام آور مقاومت و ایستادگی و تلاش برای تحقق عدالت اجتماعی، امنیت، پویایی، نشاط و به ویژه آرامش است که برای جامعه ایران اسلامی به ارمغان می‌آورند.

اهتمام برادران پرتلاش فراجا با روحیه جهادی در صیانت از تامین امنیت پایدار ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس و پس از آن در همه عرصه‌های مورد نیاز ایران عزیز و انقلاب اسلامی ستودنی است و یقیناً از اذهان ملت شریف و بزرگ ایران پاک نخواهد شد.

اینجانب ضمن تبریک هفته فراجا به حافظان نظم و امنیت، از تلاش‌های ارزنده و عملکرد مطلوب مدیران و آحاد کارکنان به ویژه فرمانده محترم انتظامی استان زنجان صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل آورده و توفیقات روز افزون همگان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و برقراری نظم و امنیت جامعه ولایتمدار موفق و موید باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار