یادداشت/ سعید شهرابی

هشدار دو هزار کیلومتری به جنایتکاران غربی - عبری

جبهه مقاومتی که سرداران شهید جبهه مقاومت به ویژه حاج قاسم سلیمانی به عنوان چهره‌های متفکر و طراح، استراتژی آن را پی‌ریزی کرده‌اند، به گونه‌ای وارد میدان مبارزه خواهد شد که دشمن و حامیانش را به معنای واقعی کلمه «پشیمان» کند.
کد خبر: ۵۵۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵ - 16October 2022

هشدار دو هزار کیلومتری به جنایتکاران غربی - عبریگروه بین‌الملل دفاع‌پرس- سعید شهرابی فراهانی، کارشناس مسائل سیاسی؛ آقایان جنایتکار لاپید، گانتز، بارنیا و نتانیاهو همانطور که بهتر از هر کسی در منطقه خاورمیانه می‌دانید جبهه مقاومت در حوزه‌های یمن، سوریه - با اولویت جولان و قنیطره، لبنان، فلسطین - با اولویت کرانه باختری و غزه؛ در شرایط پاسخگویی متوازن و متناسب به شرارت‌های شما قرار دارند.

ایستگاه‌های اطلاعاتی شما که مشغول جمع‌آوری اطلاعاتی و استخدام جاسوس و هسته‌های عملیات پنهان هستند، اگرچه از دید کشور‌های میزبان خود هم پنهان شده‌اند؛ ولی در محدوده دید و تیر منتقمین قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس قرار دارند.

یک حرکت اشتباه، می‌تواند چاشنی‌ها، ماشه‌ها و سوئیچ‌ها را فعال کند. از این لحاظ، فاصله دو هزار کیلومتری یا مسافت چند ده کیلومتری تفاوتی نخواهند داشت.

میدانیم که می‌دانید که می‌دانیم لفاظی‌ها چه فرقی با صحنه واقعی درگیری دارد. البته با همین یقین، تردید داریم که شما تفاوت در تبعات این دو موقعیت را بدانید وگرنه به جای کری خواندن؛ به میلگرد و بتون با کیفیت برای پناهگاه‌های خود فکر می‌کردید.

با تمسخر از ما می‌پرسند پس آن روز بلاخره چه وقتی فرا می‌رسد؟ می‌گوییم برای شما چه تفاوتی می‌کند؟ شاید نزدیک باشد، در نیمه شب یا در وسط روز. ولی هرگاه که سر برسد، ما هستیم که شما را مسخره خواهیم کرد.

جبهه مقاومتی که سرداران شهید جبهه مقاومت به ویژه حاج قاسم سلیمانی به عنوان چهره‌های متفکر و طراح، استراتژی آن را پی‌ریزی کرده‌اند، به گونه‌ای وارد میدان مبارزه خواهد شد که دشمن و حامیانش را به معنای واقعی کلمه «پشیمان» کند.

مراد از استراتژی «پشیمان سازی»، شیوه‌ای از کنش اطلاعاتی- امنیتی- نظامی است که پس از قراردادن دشمن در «مسیر فرسایشی»، او را ناچار از پذیرش اشتباه محاسبه خود می‌سازد.

به موازات صحنه میدانی؛ نبرد در حوزه جنگ روانی نیز دنبال می‌شود. کلیدواژه این بخش از راهبرد مقاومت، «مأیوس سازی» صهیونیست‌ها و حامیان آنان در کسب اهداف ادعایی است.

البته ادب کردن شریک عربی - سازمان منافقین محور غربی - عبری را هم نباید از قلم انداخت.

مبارزه با رژیم دست‌ساز صهیونیستی و به خاک مذلّت افکندنش را مقدس‌تر از آن می‌دانیم که بخواهیم به کری‌خوانی تقلیلش بدهیم.

اگر بنا بر تکلیف‌مداری باشد؛ احرار و آزادگان جهان (اعم از شیعه، سنّی، غیرمسلمان و از ملیّت‌های مختلف) آماده هستند به «تکلیف فطری و انسانی» خود در جهت دفع شرّ اشرار گوش به فرمان ابلیس؛ عمل کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها