در پیام سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش آمد؛

سازمان «عقیدتی سیاسی»، بستر تجهیز کارکنان نیروهای مسلح به بصیرت دینی

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در پیامی آورد: کارکنان عقیدتی سیاسی همان یاورانی هستند که رزمندگان اسلام را با بیان حقایق دین و دنیا از فضای غبارآلود عالم فانی رهایی بخشیده و به سلاح ایمان مسلح می‌کنند.
کد خبر: ۵۵۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴ - 16October 2022

سازمان «عقیدتی سیاسی»، بستر تجهیز کارکنان نیروهای مسلح به بصیرت دینیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در پیامی ایام گرامیداشت تأسیس عقیدتی سیاسی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نیرو‌های مسلح با تمام آموزش ها، امکانات و تجهیزات خود و با سلاحی برتر به نام ایمان به خداوند متعال، برای دفاع از آرمان‌های والای ملت مظلوم خویش از هیچ کوششی فروگذار نکردند. قدرت و سلاحی که مستکبران عالم بیش از همه از آن واهمه داشتند و چیزی را یارای مقابله با آن نمی‌دیدند.

کارکنان عقیدتی سیاسی همان یاورانی هستند که رزمندگان اسلام را با بیان حقایق دین و دنیا از فضای غبارآلود عالم فانی رهایی بخشیده و به سلاح ایمان مسلح می‌کنند، ایمانی که سرمنشاء آن انوار الهی و چراغ هدایت است.

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش بر خود لازم می‌داند ایام گرامیداشت تأسیس نهاد وزین عقیدتی سیاسی را به تمامی کارکنان خدوم آن تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات روزافزون شما همرزمان عزیز در جبهه جهاد فرهنگی را از خداوند منان خواستار است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار