استاندار مازندران:

منشور غدیر در جهان اسلامی رشد و گسترش یافت

«حسینی‌پور» گفت: منشور غدیر در جهان اسلامی رشد و گسترش یافت و قلب تمام آزادی خواهان جهان را تسخیر کرده است.
کد خبر: ۵۵۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳ - 19October 2022

منشور غدیر در جهان اسلامی رشد و گسترش یافتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران عصر امروز در نخستین کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه که امروز در ساری برگزار شد، با اشاره به ابعاد مختلف غدیر و نهج البلاغه بر لزوم تبیین درست و بازگویی مفاهیم عمیق آن در جامعه تاکید کرد و وحدت و امیدآفرینی را از نیازهای اساسی جامعه اسلامی برشمرد.

وی با اظهار اینکه در فرهنگ غدیر و نهج البلاغه به وحدت و امیدآفرینی توجه ویژه ای شده است، افزود: اگر مفاهیم موجود در نهج البلاغه و غدیر به درستی اجرا و عملیاتی شود شاهد رفع مشکلات بشری و جوامع خواهیم بود.

استاندار مازندران با بیان اینکه نظام اسلامی مرکز ثقل تفکرات دنیا شده است و توسعه ادیان و تفکرات را به هم نزدیک کند، ادامه داد: منشور غدیر در جهان اسلامی و دل ملت‌های آزادیخواه جهان رشد و گسترش یافته است.

حسینی‌پور با تاکید بر بصیرت افزایی و داشتن وحدت برای مقابله با استکبار و داشتن روحیه مقاومت و ایستادگی گفت: منشور غدیر قلب تمام آزادی خواهان جهان را تسخیر کرده است.

وی با اظهار اینکه تفکر غدیر در غربت نیست بلکه مقابل دسیسه‌های دشمنان ایستادگی کرده است، بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران با محوریت ولی فقیه چراغ منشور غدیر را روشن کرده است.

حسینی‌پور تبیین فرهنگ غدیر و نهج البلاغه را در جامعه لازم دانست و خاطرنشان کرد: باید ابعاد مختلف این واقعه در جامعه تبیین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار