عضو کمیسون امور داخلی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

امنیت مهم‌ترین مولفه برای پیشبرد اهداف اقتصادی و عمرانی/ اقتدار پلیس خدشه‌ناپذیر است

آصفری گفت: امنیت مهم‌ترین مولفه‌ای است تا همه دولت‌ها بتوانند فعالیت‌های اقتصادی، عمرانی، درمانی و .... خود را انجام دهند.
کد خبر: ۵۵۲۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۵ - 27October 2022

امنیت مهم‌ترین مولفه برای پیشبرد اهداف اقتصادی و عمرانی است/ تقدیر از زحمات شبانه‌روزی کادر پلیس«محمدحسن آصفری» عضو کمیسون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم حفظ اقتدار پلیس اظهار داشت: معتقدیم امنیت مهم‌ترین مولفه‌ای است تا همه دولت‌ها بتوانند فعالیت‌های اقتصادی، عمرانی، درمانی و .... خود را داشته باشند.

آصفری با بیان اینکه نا‌امنی مسئله‌ای است که سرمایه‌ها، منابع و ثروت‌های خدادادی کشور را به تاراج می‌برد، گفت: امروز مسئول ایجاد و حفظ امنیت در درون کشور فرماندهی انتظامی کشور است و کسی نباید به خودش اجازه دهد که شرایط به نحوی رقم بخورد تا پلیس مورد تهاجم قرار بگیرد.

عضو کمیسون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دلاورمردان نیروی انتظامی در کنار مردم شریف ایران هستند، و در عزاداری، غم، شادی و عروسی مردم همراهشان هستند تا امنیت لازم برای کشور ایجاد شود.

وی ادامه داد: کسانی که امروز درصدد شکستن اقتدار نیروهای حافظ نظم و امنیت جامعه هستند، نمی‌توانند دایه حمایت و پشتیبانی از مردم شریف ایران را داشته باشند، بلکه این افراد کسانی هستند که می‌خواهند با ایجاد ناامنی اموال و سرمایه‌های مردم و کشور را به تاراج ببرند.

آصفری تأکید کرد: کسانی که به فرماندهی نیروی انتظامی هجمه وارد می‌کنند، درصدد هستند که آمار سرقت و جرایم خشن در کشور افزایش پیدا کند تا بتوانند اهداف خود را پیش ببرند. بنابراین هیچ جریان یا فردی حق ندارد به خودش اجازه دهد، اقتدار نیروهای حافظ نظم و امنیت جامعه را زیر سوال ببرد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که عملکرد «فراجا» در اغتشاشات اخیر چگونه بوده است؟ گفت: فرماندهی انتظامی کشور الحمدالله در همه صحنه ها حضور پر رنگ داشته است، هر چند که نیاز به اصلاح برخی از ساختارهای خود دارد، ولی واقعیت این است که کادر فرماندهی انتظامی کشور شبانه‌روز فعالیت کرده است و ما از این جهت سپاسگزاریم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها