نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسئولین دستگاه قضا عوامل اصلی اغتشاشات را مجازات کنند

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: انتظار ما از دستگاه قضائی این است که عوامل اصلی اغتشاشات را مجازات کنند و همه مردم خواهان مجازات عوامل اصلی اغتشاشات هستند.
کد خبر: ۵۵۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ - 28October 2022

دستگاه قضائی عوامل اصلی اغتشاشات را مجازات کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با توصیه بر تقوای الهی، اظهار داشت: انسان باتقوا با خانواده، همسایه و دوستان رفتار خوبی دارد و رفیق صادق است.

وی با گرامیداشت سالروز خجسته میلاد حضرت امام حسن عسگری (ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی افزود: این امام ۲۸ سال بیشتر عمر نکرد و ۱۳ سال در مدینه و باقی را در سامرا بود و دوران امامتش ۶ سال بود و سه سال آن در زندان گذراند.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه زاهدترین و پارساترین انسان کسی است که حرام را ترک کند، گفت: حرام اعتقادی، عملی و گفتاری را باید رعایت کنیم.

امام جمعه ساری با گرامیداشت سالروز شهادت محمدحسین فهمیده نوجوان دانش آموز تصریح کرد: این شهید از نام آوری بالایی برخوردار است و الگو قرار داده شده است و شهادت استشهادی شهید فهمیده الگوی شهدای مقاومت در لبنان و دیگر مناطق شده است و درس این شهید دفاع مقدس را به پیروزی رساند و الگوی مقاومت شده است.

امروز نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ روحیه انقلابی دارند

وی با بیان اینکه امروز هم نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ از نظر دین‌خواهی، روحیه انقلابی و ارزش‌گرایی نه تنها افت و افولی نسبت به دهه‌های قبلی ندارند، بلکه دین خواهی بین آن بیشتر است، گفت: بحث گسست نسلی مطرح نیست و بلکه مسئله اصلی بین دو جریان فرهنگی و فکری است.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه عده‌ای به سبک غربگرایی گرایش دارند، عنوان کرد: دهه‌های ۸۰ و نودی امروز انقلابی هستند و به دنیا اعلام می‌کنیم همه ملت ایران از بزرگ  و کوچک و زن و مرد و دهه‌های مختلف آن پای علم انقلاب ایستاده‌اند.

وی با تسلیت حادثه تلخ تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) خواستار توجه ویژه برای رفع مشکلات فراروی مردم و جلوگیری از گرانی نرخ اجناس شد و افزود: در حوزه نان ضعف مدیریت مشاهده می‌شود و باید نان دولتی فراوان باشد و نانوایی‌های آزادپخت زیاد میدان داده نشود.

امام جمعه ساری با اشاره به تدوام خدمت رسانی از سوی رئیس جمهور جهادی و انقلابی به مردم به رغم مشکلات و حوادث اخیر در کشور اظهار داشت: در تابستان گذشته با تلاش‌های صورت گرفته قطعی آب و برق نداشتیم و این نشان از مدیریت مسائل است.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه مدیران و مسئولان نظارت آن‌ها بر بازار جدی و ویژه باشد، بیان کرد: سلامت و امنیت دو نعمت بسیار مهمی است و خوشبختانه بیمه سلامت خدمات شایسته‌ای را انجام داده است و قدردانی می‌کنیم.

وی مهمترین پدافند غیرعامل را حضور و هوشیاری مردم دانست و گفت: اگر مردم هوشیار و حاضر در صحنه باشند، بهترین عامل بازدارنده دشمنان و تأمین امنیت خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه صنعت موشکی ایران امروز پشتوانه عظیمی برای امنیت کشور است و دشمنان از صنایع موشکی، پهباد‌های ما می‌ترسند، یاد و خاطره سردار حسن طهرانی مقدم را گرامیداشت.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه لازم است از نعمت امنیت و سلامت شکرگزاری کنیم از بروز حادثه تروریستی در حرم حضرن احمد بن موسی (ع) در استان فارس اظهار تأسف کرد و اظهار داشت: همه مردم ایران عزادار این مصیبت هستند.

وی با اشاره به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب درباره حادثه تروریستی شیراز تصریح کرد: جنایت شقاوت آمیز در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شهادت ده‌ها زن و کودک دل‌ها را اندوهگین کرد و طرفداران حقوق بشر که برای درگذشت یک زن اغتشاش می‌کنند و دلسوزی‌های دروغین دارند و در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در برابر شهادت کودکان، مردان و زنان سکوت کردند و این کودک کشی و توهین به انسان، زن، مرد و نمازگزاران و معبد و جایگاه محترم است و دنیا خود را به خواب زده است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه عاملان این جنایت مجازات خواهند شد، ادامه داد: انتظار ما از دستگاه قضائی این است که عوامل اصلی اغتشاشات را مجازات کنند و همه مردم خواهان مجازات عوامل اصلی اغتشاشات هستند و مردم بدانند این‌ها عوامل آشوب فریب خوردگان دستگاه‌های جاسوسی آمریکا هستند.

هدف دشمنان ایجاد تفرقه و جنگ داخلی است

آیت الله محمدی لائینی با تاکید بر اینکه از سررشته این فاجعه آفرینی‌ها باید جست‌وجو کرد و قاطعانه اقدام کرد بر داشتن وحدت و انسجام و ید واحده بودن تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های حافظ امنیت، قوه قضائیه و فعالان عرصه فکری و تبلیغ و مردم باید در مقابل این جریان که امنیت مردم را به خطر انداختند ید واحده، متحد و منسجم باشند.

به گفته نماینده ولی فقیه در مازندران بزرگترین هدف دشمن ایجاد تفرقه و جنگ داخلی نظیر لبنان سه دهه قبل و سوریه چند سال قبل است و باید هوشیار و بیدار باشیم و وحدت و انسجام خود را حول محور ولایت حفظ و دشمنان را مأیوس کنیم.

امام جمعه ساری با تأکید بر اینکه همه ما مسئول حفظ امنیت هستیم از مردم خواست تا به اغتشاشگران میدان ندهند و همه ما متحد، منسجم و همراه و حامی نیرو‌های امنیتی باشیم چراکه تمام دنیای استکبار پای کار آمدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه اکنون جنگ احزاب در پیش است و هدف همه شکستن پرچم جمهوری اسلامی و نظام مقدس است، اظهار داشت: همه وظیفه داریم در این حوزه کمک کنیم و به نیرو‌های حاضر در میدان کمک کنیم و ملت و دستگاه‌های مسئول بر این توطئه خباثت آور دشمنان فائق خواهند آمد و ما گوش به فرمان ولایت هستیم و اسلام و نظام و انقلاب اسلامی ماندنی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار