رئیس شورای شهر کرج:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر روی دشمن را سیاه می‌کند

«قاسم‌پور» با دعوت از مردم شریف ایران به حضور گسترده در راهپیمایی روز دانش آموز، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز دانش آموز بار دیگر روی دشمن را سیاه خواهد کرد.
کد خبر: ۵۵۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹ - 03November 2022

حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز دانش آموز بار دیگر روی دشمن را سیاه خواهد کرد«علی قاسم‌پور» رئیس شورای اسلامی شهر کرج در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز با اشاره به سخنان شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»، اظهار داشت: ملت ما ملت امام حسین (ع) است و هرگز پشت نظام، کشور و انقلاب را خالی نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه روز سیزدهم آبان از ایام خاص خداوند و یوم الله است افزود: این روز از یک سو گویای روحیه استکبار‌ستیزی ملت ایران و مبارزه با آمریکای جنایتکار است و از سوی دیگر نشان از مبارزه شهدای دانش آموز در مبارزه با رژیم پهلوی را دارد و از طرفی یادآور حماسه شهدای بزرگواری چون شهید «حسین فهمیده» است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه امسال با توجه به فتنه دشمنان در ایجاد جنگ داخلی و اغتشاش در کشور حضور مردم در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه اهمیت بیشتری دارد؛ ادامه داد: حضور در این راهپیمایی یک وظیفه دینی و ملی و یک مسئولیت بزرگ اجتماعی در برابر برهم زنندگان نظم، آرامش و امنیت جامعه است که بی تردید مردم در سراسر کشور و در شهر کرج به آن عمل خواهند کرد و دشمنان را در ادامه سیاست‌های کثیف و تروریستی خود ناکام می‌گذارند.

وی با تاکیدبه سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه حتی نوجوانانی که در حوادث اخیر شرکت داشته‌اند فرزندان انقلاب هستند و در آینده شاهد درخشش و تحول آنها خواهیم بود؛ اتصریح کرد: دشمنان با سوء استفاده از هیجان و احساسات دوره نوجوانی و جوانی و شبهه افکنی و دروغ پردازی درصدد فریب و فتنه هستند که در این راستا مسولان ما باید هوشیار باشند و با جهاد تبیین و فعالیت‌های فرهنگی زمینه افزایش بصیرت و دشمن شناسی را برای دانش آموزان و دانشجویان و البته آحاد مردم فراهم آورند.

‌قاسم‌پور با بیان اینکه فردا مردم کرج در کنار سایر مردم ایران در شهرها و استان‌های دیگر حماسه‌ای بزرگ و ماندگار خلق خواهند کرد؛ خاطرنشان کرد: دشمنان هنوز ملت بزرگ ایران را نشناخته‌اند و نمی‌دانند چگونه این ملت دشمنان خود را در طول تاریخ رسوا و نابود ساخته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها