وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد استان مازندران شد

«اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز برای حضور در برنامه‌های هفته فرهنگی مازندران وارد این استان شد.
کد خبر: ۵۵۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷ - 04November 2022

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد استان مازندران شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین روز از هفته فرهنگی مازندران برای حضور در جشن روز ملی مازندران و بازدید از پروژه‌های فرهنگی این استان امروز وارد مازندران ‌شد.

بازدید از پروژه فرهنگی هنری رامسر،‌ دیدار با سیدشمس الدین حسینی، نماینده مردم شهرستان‌های تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستانی،‌ حضور در نمازجماعت مغرب و عشا،‌ دیدار با خانواده معظم شهید «حشمت عشوری انبارسری» از شهرستان تنکابن،‌ دیدار با فعالان حوزه فرهنگ،‌ هنر و رسانه از جمله برنامه‌های امروز سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

حضور در همایش بزرگداشت روز ملی مازندران که شنبه ۱۴ آبان در جوار آستانه بنیانگذار نهضت و قیام علویان «امامزاده سلطان محمد کیا» در روستای صالحان بخش کجور از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مازندران است.

«محمد حسین هادیان» مشاور وزیر و ریاست مرکز حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و «حسین جوادی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها