مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد؛

اجرای ۱۲۸عنوان برنامه فرهنگی هنری در هفته مازندران

«جوادی» از اجرای ۱۲۸عنوان برنامه فرهنگی هنری در هفته فرهنگی مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۵۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴ - 04November 2022

اجرای ۱۲۸عنوان برنامه فرهنگی هنری در هفته مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «حسین جوادی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امشب در نشست صمیمی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه مازندران با «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در مجتمع حبیب بن مظاهر بهزیستی در تنکابن برگزار شد، ضمن تحسین نگاه وزیر ارشاد اسلامی به حوزه فرهنگی دیار علویان، با بیان اینکه غرب استان مازندران چهره‌های فاخر در حوزه فرهنگ و هنر به خود دیده است، اظهار داشت: هفته فرهنگی مازندران باید بهانه‌ای شود تا به اصحاب فرهنگ و هنر این دیار توجه ویژه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به اجرای ۱۲۸عنوان برنامه فرهنگی هنری در هفته فرهنگی مازندران اشاره و بیان کرد: جشنواره کئی‌پلا، همایش اقوام، همایش نام‌آوران مازندران، کشتی‌لوچو، نمایشگاه توانمندی‌های مازندرانی‌ها، نمایشگاه خوشنویسی مشق عشق با محوریت سردار شهید مدافع حرم رحیم کابلی و ... از جمله این برنامه هاست.

وی به تلاش‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ثبت نام مازندران در تقویم جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: تلاش داریم تاریخ مازندران و نقش مردمان این خطه از شمال کشور در عرصه‌های مختلف بررسی و معرفی و تبیین شود.

جوادی به مشکلات زیرساختی حوزه فرهنگ و هنر در شهر‌های غرب مازندران اشاره کرد و افزود: تلاش داریم با مساعدت ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پروژه مجتمع فرهنگی هنری رامسر تعیین تکلیف شود.

وی از بازسازی و تعمیر بخشی از مجتمع فرهنگی هنری تنکابن خبر داد و گفت: حمایت از جشنواره‌های فرهنگی  هنری به میزبانی شهر‌های غرب استان نیز در دستور کار قرار  دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار