نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

سیاست‌های دوگانه آمریکا در برابر کشورهای مستقل مشهود است/ ضرورت رفع مشکلات داخلی کشور

صباغیان با اشاره به ادعاهای دروغین مقامات آمریکایی در دلسوزی برای ملت ایران، گفت: سیاست‌های دوگانه آمریکا در برابر ملت‌ها و کشورهای مستقل کاملاً مشهود است.
کد خبر: ۵۵۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 10November 2022

سیاست‌های دوگانه آمریکا در برابر کشورهای مستقل مشهود است/ ضعف داخلی زمینه آسیب‌پذیری در مقابل آمریکا را افزایش می‌دهد«محمدرضا صباغیان بافقی» نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به محور بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ادعاهای دروغین مقامات آمریکایی در دلسوزی برای ملت شریف ایران، اظهار داشت: دشمن در چهل و سه سال بعد از انقلاب اسلامی در مقام عمل سنگین‌ترین تحریم‌ها و دشمنی‌های مختلف را علیه مردم ایران داشته است، اما در بیان مقامات این کشور شاهدیم که مدام دم از آزادی و حمایت از مردم ایران می‌زنند.

صباغیان بافقی تأکید کرد: آمریکا یک دشمن تمام عیار است که هیچ انتظار دوستی از او وجود ندارد، پس ضربه‌های کاری که آمریکا در مقاطع مختلف به ما وارد می‌کند نه تنها نباید چیز عجیبی باشد، بلکه کاملاً عادی است.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنابراین، عاقلانه‌ترین کار این است که ما به رفع مشکلات داخلی کشورمان بپردازیم، زیرا، هر قدر معضلات و مشکلات در کشور بیشتر و حادتر باشد، زمینه برای فشار و ضربه از سوی آمریکایی‌ها بیشتر است.

وی افزود: یکی دیگر از مواردی که ما را در مقابل استکبار آسیب‌پذیرتر می‌کند وجود اختلاف و آشوب در کشور است.

صباغیان با بیان اینکه سیاست‌های دوگانه آمریکا در برار ملت‌ها و کشورهای مستقل کاملاً مشهود است، تصریح کرد: خیلی نباید دغدغه اظهارات دیگران را داشت، بلکه، بیشتر باید انرژی خود را صرف رفع مشکلات و امور داخلی کشور کنیم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار