مشاور فرماندهی نیروی زمینی ارتش:

ولایتمداری ویژگی برجسته خلبان شهید «احمد کشوری» بود

مشاور فرماندهی نیروی زمینی ارتش ولایتمداری را ویژگی برجسته سرلشگر خلبان شهید کشوری یاد کرد و گفت: شهید کشوری با خداوند معامله کرده بود.
کد خبر: ۵۵۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰ - 01December 2022

ولایتمداری ویژگی برجسته خلبان شهید «احمد کشوری» بودبه گزارش گروه دفاغی‌وامنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ حسین یاسینی عصر پنجشنبه در یادواره امیران و سرداران شهرستان سیمرغ و یادواره سرلشگر خلبان شهید احمد کشوری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: مردان جنگ آموختند تا با وضوی خون در قبله استقامت به نماز بایستند و از سجاده‌های آتش و خون پرواز کنند.

وی گفت: مردان جنگ با نواخته شدن شیپور جنگ از خانه و کاشانه گذر کردند و پای در نبرد نهادند و با دستی تفنگ و قلبی مالامال از عشق به وطن تیر‌های خشم را به سمت خصم نشانه رفتند و از دامن مادران، رزمندگانی پرورانده شدند و امروز جای خالی آن را با سرشت دیده مرطوب می‌کنیم.

وی با اظهار اینکه دوران جنگ فراز و نشیب‌های زیادی سپری کردیم، ولی وجبی از خاک را به کسی ندادیم و با همه تحریف‌ها و تحریم‌ها در کنار هم ماندیم و ارتش، سپاه و بسیج به رهبری حضرت امام راحل استقامت کردند.

امیرسرتیپ یاسینی با بیان اینکه امروز دشمن درپی تصرف زمین نیست بلکه به دنبال تسخیر ضمیر است، هوشیاری جوانان را ضروری دانست و گفت: نباید به وعده‌های دشمن اهمیت داد.

مشاور فرماندهی نیروی زمینی از شهید کشوری به عنوان فردی توانمند، با مدیریت، با صلابت، شجاع، متدین و دوب در ولایت ذکر کرد و گفت: شهید کشوری هیچ چیز را برای خود نمی‌خواست و همه معامله‌اش با خداوند بود.

وی با اشاره به حماسه آفرینی سرلشکر شهید کشوری گفت: مردم ایلام شناخت زیادی از شهید کشوری دارند و خود و خانواده را مدیون حماسه آفرینی این شهید والامقام می‌دانند.

به گزارش مهر، شهید کشوری ستاره درخشان آسمان ایران از افتخارات هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران است که نامش در ۱۵ آذر ۱۳۵۹ جاودانه شد و این تاریخ در تقویم نظامی کشور به نام روز هوانیروز ثبت شد.

 

انتهای پیام/933

نظر شما
پربیننده ها