نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

مسئولان باید از جریان ضد استعماری دانشجویی صیانت کنند/ دانشجویان در دام تله سرویس‌های جاسوسی نمی‌افتند

بابایی‌کارنامی گفت: دانشجویان ما پرافتخار هستند، چون منش ضد استکباری، مبارزه با ظلم، بی‌عدالتی، شجاعت در بیان و نگرانی برای آینده کشور همیشه در بطن جریان دانشجویی ریشه داشته است.
کد خبر: ۵۶۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ - 10December 2022

مسئولان باید از جریان ضد استعماری دانشجویی صیانت کنند/ دانشجویان در دام تله سرویس‌های جاسوسی نمی‌افتند«علی بابایی‌کارنامی» نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به طراحی سرویس‌های جاسوسی دشمن برای انحراف مسیر ضد استعماری دانشجویی در ایران، اظهار داشت: این تصور دشمن یک خواب در پریشان‌حالی است، دانشجویان واقعی ما همان مردم استقلال‌طلب هستند.

بابایی‌کارنامی گفت: آیا دانشجوی ایرانی و غیرت ایرانی اجازه می‌دهد علیه تاریخ پرافتخار دانشجویی قبل و بعد از انقلاب خدشه‌ای وارد شود؟ هیچ‌گاه این پرچم پرافتخار کنار گذاشته نمی‌شود و دشمن باید آرزوی انحراف از این مسیر را با خود به گور ببرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته که دشمنان بیکار نمی‌مانند و به تلاش خود برای منحرف کردن مسیر ضد استکباری دانشجویان ادامه می‌دهند، دامنه استکبار همان لیبرال‌سرمایه‌داری است که با قدرت مالی و رسانه‌ای خود هرگونه تبلیغی جهت منافع استکبار انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه ما مسئولان باید از جریان ضد استعماری دانشجویی صیانت کنیم، افزود: دانشجویان ما پرافتخار هستند، زیرا، منش ضد استکباری، مبارزه با ظلم، مبارزه با بی‌عدالتی، شجاعت در بیان و نگرانی برای آینده کشور همیشه در بطن جریان دانشجویی ریشه داشته است.

بابایی‌کارنامی با اشاره به اینکه استقلال‌طلبی اولین و مهم‌ترین شعار جریان دانشجویی است، تصریح کرد: با شناختی که از دانشجویان و غیرت مثال‌زدنی آنها سراغ دارم اگر خدایی‌نکرده دانشجویانی استقلال و خودکفایی را نپذیرند، نشان می‌دهد که مسیر اصلی جریان دانشجویی را درک نکرده است.

نماینده مردم مازندران تصریح کرد: دانشجویی که ما سراغ داریم، هیچ‌گاه در دام تله سرویس‌های جاسوسی دشمن نمی‌افتد، البته منکر این نمی‌شوم که هجمه و تبلیغات گمراه‌کننده علیه دانشجویان زیاد است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار