فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه:

ایران در بین پنج کشور برتر دنیا در حوزه پزشکی رزمی قرار دارد

سردار «اخوان» گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس استاندارد‌های تخصصی و ارزیابی‌های علمی و میدانی در بین پنج کشور برتر حوزه پزشکی رزم در دنیا قرار دارد.
کد خبر: ۵۶۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹ - 11December 2022

ایران در بین پنج ارتش برتر دنیا در حوزه پزشکی رزمی قرار داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «احمد اخوان» فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در حاشیه برگزاری اولین گردهمایی علمی با موضوع فوریت‌های پزشکی رزمی که با شرکت جمعی از اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی، گردان‌های برگزیده طب رزم، فرماندهان و مربیان مراکز آموزش بهداری برگزار شد، با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مهارتی در این سمینار و ارائه آخرین دستاورد‌های علمی در حوزه طب رزم، اظهار داشت: روز نخست گردهمایی به ارائه پنل‌های تخصصی و آموزشی اختصاص دارد و طی آن برخی از اساتید برتر دانشگاه‌های علوم پزشکی و همچنین سرتیپ «پورجمشیدیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی سپاه سخنرانی خواهند داشت.

سردار اخوان ادامه داد: دستور کار روز دوم این گردهمایی علمی، بررسی راه‌های اجرای پنل‌های تخصصی، بررسی آخرین فرآیند‌های آموزشی پزشکی رزمی و آخرین دستاورد‌های بهداری رزم نیروی زمینی است.

فرمانده بهداری رزمی نزسا افزود: در این گردهمایی از فرماندهان منتخب نیروی زمینی سپاه در امر ارتقای آموزش‌های پزشکی رزم اقدامات مؤثری داشته‌اند و همچنین منتخبان جشنواره طب رزم شامل گردان‌های پزشکیار و بهیار عملیاتی نمونه تجلیل خواهد شد.

وی با اعلام این خبر که جمهوری اسلامی ایران بر اساس استاندارد‌های تخصصی و ارزیابی‌های علمی و میدانی در بین پنج کشور برتر حوزه پزشکی رزم در دنیا قرار دارد، گفت: با برگزاری کارگاه‌های مهارتی در این گردهمایی، آخرین دستاورد‌های علمی در حوزه پزشکی رزمی تشریح خواهد شد.

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: بنا داریم تا با بیان آخرین دستاوردها، هم دانش و هم سطح مهارت همکاران در طب رزمی را بیش از پیش ارتقا دهیم و به نقطه‌ای برسیم که هر رزمنده بتواند یک پزشکیار عملیاتی باشد.

از جمله اهداف این سمینار که در روز‌های ۲۰ و ۲۱ آذرماه به میزبانی نیروی زمینی سپاه در جریان است به بررسی آخرین دستاورد‌های پزشکی رزم در دنیا و روزآمدسازی آموزش و مهارت‌های پزشکیاران و بهیاران و آموزه‌های فوریت‌های پزشکی گردان‌های رزم اشاره شده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار