نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:

مظلومیت بسیج در حوادث اخیر/ «آرمان» را به جرم بسیجی‌بودن شکنجه کردند

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: در حوادث اخیر، مردم بار دیگر فرهنگ و کارکرد بسیج را دیدند و بغض دشمن نسبت به بسیج، آشکار شد. نمونه مظلومیت بسیج، شهید «آرمان علی‌وردی» است که گروهی، به جرم بسیجی‌بودن او را شکنجه کردند.
کد خبر: ۵۶۱۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ - 13December 2022

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسدارانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (سه‌شنبه) در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: به فرموده رهبر انقلاب هیچ نهادی به بسیج نمی‌رسد؛ زیرا بسیج عظیم‌ترین و ماندگار‌ترین یادگاری امام خمینی (ره) است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه باید بتوانیم حق لطف و عنایت امامین انقلاب را ادا کنیم، افزود: ادبیات رهبر انقلاب درباره بسیج، تکلیفی سنگین برای ما به‌وجود می‌آورد؛ ایشان فرمودند که بسیج یک فرهنگ، گفتمان و تفکر است و این فرهنگ، از ابعاد مختلف باید مورد بحث واقع شود.  

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، فرهنگ بسیج را فرهنگ عاشورایی برشمرد و عنوان کرد: فرهنگ بسیج و بسیجی، یعنی آنجا که دین خدا به خطر بیفتد، همه جانم را باید برای اسلام فدا کنم. فرهنگ بسیج، فرهنگ امام‌محوری است و باید کارکرد‌ها و ویژگی‌ها‌ی بسیجی را بشناسیم.

وی اظهار داشت: چهره‌هایی نظیر مالک اشتر و شهید قاسم سلیمانی، از الگو‌های فرهنگ بسیج هستند و امروز شما افتخار می‌کنید که بسیج را در کشور‌های دیگر بنیان گذاشتید.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی بسیج را سرباز ولایت خواند و بیان کرد: تجلی این امت در بسیج است و بسیجی باید با ایمان و بصیرت باشد؛ چراکه بسیجی از حضرت فاطمه زهرا (س) یاد گرفته است که وقتی حق را تشخیص داد، دیگر نباید مصلحت‌اندیش باشد.

وی در سپاه خطاب به بسیجیان گفت: عزیزان بسیجی تهمت‌ها را بشنوید، اما اشکالی ندارد. به مادر امت اسلامی یعنی حضرت فاطمه زهرا (س) نیز تهمت زدند؛ لیکن ما دو عنصر در زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) می‌بینیم که یکی بصیرت و دیگر ایمان حرکت‌آفرین بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: مسئولین سازمان بسیج بدانند، آنچه امروز بسیج را خار چشم دشمنان کرده، همین دو ویژگی ایمان و بصیرت است.  

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که بسیجیان چگونه مظلومیت را تحمل می‌کنند، اما نمی‌گذارند انقلاب مظلوم واقع شود.

وی گفت: در حوادث اخیر مردم بار دیگر فرهنگ و کارکرد بسیج را دیدند و بغض دشمن نسبت به بسیج، آشکار شد. نمونه مظلومیت بسیج، شهید «آرمان علی‌وردی» است که گروهی، به جرم بسیجی‌بودن او را شکنجه کردند و گروهی دیگر وقتی دیدند او کتاب طلبگی همراه خود دارد، او را بیشتر شکنجه کردند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به هتاکی‌های صورت گرفته از سوی اغتشاشگران علیه روحانیون و آتش زدن اموال و توهین به عمامه آن‌ها افزود: صحبت دشمن این است که چون تز انقلاب اسلامی از حوزه علمیه آغاز شد، پس آنتی‌تز آن نیز باید در همانجا باشد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه بسیج هیئت‌رئیسه عالی دارد، تأکید کرد: باید به چند قشر بسیج که تمرکز دشمن بیشتر روی آن‌هاست، نظیر زنان، طلاب، دانشجویان و فرهنگیان توجه بیشتری صورت گیرد.

وی سپس با قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام «تویسرکانی» در جایگاه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: با کمک ایشان، مجموعه نمایندگی تا رده‌های اصلی گسترش یافت و در بحث بصیرت سیاسی، تلاش‌های خوبی صورت گرفت. ایشان، در جلسات مختلف دلسوزانه و با صراحت صحبت می‌کردند. ان‌شاالله در مجموعه هوافضا هم روحیه بسیجی را گسترش دهد.  

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه حجت‌الاسلام «محمدی شاهرودی» به‌عنوان مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون مسئول کار خواهند شد، عنوان کرد: به حجت‌الاسلام محمدی شاهرودی عرض کردم که من، مسئولیت بسیج روحانیت را در سطح ریاست بسیج می‌دانم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار