مهم‌ترین اولویت حماس آزادی اسرای فلسطینی است

یک عضو دفتر سیاسی جنبش حماس از آزادی اسرای فلسطینی به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های این جنبش از زمان تاسیس خود یاد کرد.
کد خبر: ۵۶۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲ - 14December 2022

مهمترین اولویت حماس آزادی اسرای فلسطینی استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از سما، «محمود الزهار» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین شامگاه سه‌شنبه اظهار داشت: موضوع آزادی اسرا از مهمترین اولویت‌های این جنبش از زمان تأسیس خود است.

الزهار در گفت‌وگو با شبکه الاقصی افزود: ما اسرا را در آزاد کردن آن‌ها از زندان‌های رژیم اشغالگر نا امید نخواهیم کرد. آزادی حتی یک اسیر از زندان‌ها یک دستاورد بزرگ است و ما برای آزادی آن‌ها تلاش خواهیم کرد.

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ادامه داد: آزادی اسرا دینی بر گردن ماست و با استفاده از تمام راه‌ها برای آزادی آن‌ها تلاش خواهیم کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: آنچه در کرانه باختری در حال وقوع است نسخه برابر اصل همان چیزی است که در نوار غزه پیش از بیرون راندن اشغالگران از آن رخ داد.

این عضو دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: ابزار‌های متعددی برای فشار به اشغالگران جهت آزادی اسرای فلسطینی موجود است و با تمام توان برای آزادی آن‌ها تلاش خواهمی کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار