نماینده خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

خنثی‌سازی جنگ شناختی دشمن با جهاد تبیین/ پیشرفت‌های علمی کشور باید به سایر حوزه‌ها تسری پیدا کند

ویس‌کرمی گفت: امروز که دشمن جنگ ادراکی-شناختی را مقابل ملت ایران به راه انداخته است، مسئولان موظف هستند با ابزار جهاد تبیین توطئه دشمنان را خنثی کنند.
کد خبر: ۵۶۲۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 22December 2022

پیام‌رسان‌های صهیونیستی ابزار دست دشمن برای سیاه‌نمایی از ایران/ مردم به رغم مشکلان معیشتی از اغتشاشات حمایت نکردند«مهرداد ویس‌کرمی» نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به وظیفه خطیر مردم و مسئولان درخصوص روشنگری و جهاد تبیین اظهار داشت: ما در ابتدای انقلاب با شرایطی مواجه شدیم که جوانان این مرز و بوم باید وارد عرصه جهاد نظامی می‌شدند، اما امروز طبق نقشه راهی که رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم کرده‌اند، همه افراد جامعه اعم از مردم و مسئولان باید به موضوع حیاتی جهاد تبیین بپردازند.

ویس‌کرمی تصریح کرد: امروز که دشمن جنگ ادراکی-شناختی را مقابل ملت ایران به راه انداخته است، ما موظف هستیم با ابزار جهاد تبیین توطئه دشمن را خنثی کنیم، به طور کلی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی-شناختی هر زمان لازم باشد بنا به شرایط باید جهاد کنیم.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده از سال 69 یعنی از زمانی که جنگ تمام شد تا همین الان در بدنه دانشگاهی کشور حضور داشته‌ام و اشراف کامل نسبت به فضای دانشگاهی و دانشجویی دارم، معتقدم ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دانشجویی و دانشگاهی برای مقابله با تهدیدات مختلف دشمن همان ظرفیت‌هایی است که در ابتدای انقلاب داشتیم و منجر به پیروزی در جنگ و مقابله با منافقین شد.

وی افزود: تکنولوژی‌های ارتباطاتی پیشرفت شگرفی داشته است که منجر به تحولات زندگی اجتماعی در عرصه‌های مختلف شده است، بر این اساس جبهه حق و باطل در جهت مسیر خود از آن بهره می‌برند، متأسفانه شاهدیم که ابزار رسانه و شبکه اجتماعی تحت کنترل صهونیست‌ها تا حدی نسبت به موضوعات ایران سیاه‌نمایی می‌کنند که بعضاً افراد مجال بررسی صحت و سقم آنها را پیدا نمی‌کنند.

ویس‌کرمی تأکید کرد: در اوایل انقلاب وضعیت کشور به قدری بحرانی بود که من گاهی اوقات تصور می‌کردم بعد از شهادت شهید رجایی و باهنر هیچ‌کس حاضر به رئیس‌جمهور شدن نیست،‌ اما اکنون به حمدالله از آن وضعیت بحرانی عبور کرده‌ایم. در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که نظام هیچ‌گونه ورود نظامی و انتظامی جدی به جریان اغتشاشات نداشت و اساساً مردم هم با اغتشاشگران همراهی نداشتند، به رغم اینکه گلایه‌های به حقی در حوزه معیشتی دارند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متأسفانه ما در موضوع تربیت نیروی انسانی هنوز به تراز انقلاب اسلامی به ویژه در حوزه اخلاقی و معرفتی نرسیده‌ایم، اما به لحاظ علمی و افزایش سطح علمی در جهان پیشرفت‌های بسیار بزرگی داشته‌ایم که به موازات آن باید در حوزه اخلاقی و معرفتی هم اقدامات اساسی داشته باشیم.

ویس‌کرمی با بیان اینکه در آموزش متون دینی، ارزش‌های دینی، تاریخ و اصالت فرهنگی باید به‌روز باشیم، تصریح کرد: بروز شدن به معنی تغییر ماهیت متون دینی نیست، بلکه به معنی تغییر ابزار آموزشی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار