جان فدا/نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

گذر از مشکلات کشور و مقابله با تهدیدات دشمنان در گرو پیروی از مکتب شهید سلیمانی

پاک‌فطرت با بیان اینکه سردار دل‌ها پیرو محض ولایت فقیه و ذوب در ولایت بود، گفت: ما اگر بخواهیم کشورمان را از شر دشمنان نجات دهیم، باید همچون شهید سلیمانی ایثار داشته باشیم و شبانه روز تلاش کنیم تا دست ابرقدرت‌ها از منابع و ثروتمان کوتاه شود.
کد خبر: ۵۶۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 07January 2023

شهید سلیمانی پیرو و ذوب در ولایت فقیه بود/ فقط مسیر سردار دلها دست دشمنان را کشور قطع می‌کند«علیرضا پاک‌فطرت» نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی، اظهار داشت: شهید سلیمانی یک شخصیت جامع‌الاطراف است که می‌تواند الگوی هرکس باشد، معتقدم هر مسئولی اگر می‌خواهد اخلاقش حسنه و مطابق با معیارهای اسلامی باشد باید مسیر سردار دلها را طی کند.

پاک‌فطرت با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی فقط در مقوله شهادت خلاصه نمی‌شود، گفت: شهادت‌طلبی جزئی از مکتب و سیره شهید سلیمانی است، طبق فرمایش خودِ شهید هر کسی اگر می‌خواهد برای مردم و رضای خدا کار کند باید اول شهید شده باشد، به این معنی که ازخودگذشتگی کامل داشته باشد و هیچ‌گاه خودش را ملاک قرار ندهد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی همواره با نگاه کلان خود نسبت به جامعه همه اقشار و گروه‌ها را درک می‌کرد و در مسیر وحدت جامعه گام اساسی برمی‌داشت، ایشان هیچ‌گاه اقدامی که در جامعه تفرقه ایجاد کند را انجام نمی‌داد.

وی با بیان اینکه سردار دلها پیرو محض ولایت فقیه و ذوب در ولایت بود، افزود: ما اگر بخواهیم کشورمان را از شر دشمنان نجات دهیم، باید همچون شهید سلیمانی ایثار و ازخودگذشتگی داشته باشیم و شبانه روز تلاش کنیم تا دست ابرقدرت ها از منابع و ثروتمان کوتاه شود.

پاک‌فطرت با تاکید بر اینکه همه ما امروز وظیفه پیروی از ولایت فقیه را داریم، تصریح کرد: شهید سلیمانی همیشه پشت سر ولایت حرکت می‌کرد نه مانند برخی افراد که با تندروی و افراط جلوتر از ولایت حرکت می‌کنند، هرکس که می‌خواهد مسیر شهید سلیمانی را ادامه دهد باید زندگی‌نامه و وصیت‌نامه ایشان را مطالعه کند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار