مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور:

نقش بی‌بدیل زنان در بیداری اسلامی/ زنان در دفاع مقدس با پیروی از حضرت زهرا (س) پیروز شدند

اختری با اشاره به نقش بی‌بدیل زنان در بیداری اسلامی گفت: امروز زنان نشان دادند با پیروی از حضرت زهرا (س) در میدان‌های سخت همچون دفاع مقدس، قدم گذاشتند و پیروز و سربلند شد.
کد خبر: ۵۶۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸ - 18January 2023

نقش بی‌بدیل زنان در بیداری اسلامی/ زنان در دفاع مقدس با پیروی از حضرت زهرا (س) پیروز شدندبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «زینب اختری» مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور صبح امروز (چهارشنبه) در ششمین همایش بین‌المللی بانوی مهر که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، اظهار داشت: زنان در هر جامعه بشری باید در حد سهم خود برای پیشرفت و آبادانی قدم بردارند و مدیریت بر عهده بگیرند چرا که بین زن و مرد تفاوت حقوقی وجود ندارد.

اختری گفت: حضرت زهرا (س) الگوی تمام‌عیاری برای زنان است، ایشان در عرصه‌های مختلف به عنوان یک جهادگر عمل کردند. شخصیت حضرت زهرا (س) در ابعاد سیاسی، اجتماعی و جهادی برجسته است و زنان انقلابی می‌توانند از زندگی حضرت زهرا (س) درس بگیرند.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) در قله رفیع الگویی قرار دارد که اسلام می‌خواهد بسازد.

اختری با بیان اینکه زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نشان دادند الگوی سوم، نه غربی و نه شرقی است، گفت: زنان نشان دادند با پیروی از حضرت زهرا (س) در میدان‌های سخت همچون دفاع مقدس، قدم گذاشتند و پیروز و سربلند شد. و امروز هم به برکت انقلاب اسلامی زن ایرانی در مسیری است که توانسته علاوه بر قرار گرفتن در میدان علم، حرمت زن مسلمان را خفط کند.

وی تصریح کرد: امروز زنان با حضور با بصیرت خود در میدان‌ها توانسته‌اند نقش تعیین کننده‌ای داشته باشند.

مدیر کل امور زنان و خانواده وزارت کشور گفت: در حرکت بیداری اسلامی زنان نقشی بی‌بدیلی داشتند که این نقش باید ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار