فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

حوادث کشور و پیروزی ملت ایران از بُعد هنری برجسته شود

سردار «حسینی» با بیان اینکه ملت ایران مانند دوران دفاع مقدس، در این جنگ ترکیبی پیروز هستند، گفت: در حال حاظر اوضاع دشمن در کشور بهم ریخته است، ما می‌توانیم حوادث کشور و پیروزی ملت ایران را از بعد هنری برجسته کرده و آن را به جهانیان نشان دهیم.
کد خبر: ۵۶۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷ - 18January 2023

حوادث کشور و پیروزی ملت ایران از بُعد هنری برجسته شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «سیدصادق حسینی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امروز در مراسم سالروز شهدای ۲۸ دی سنندج با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، اظهار داشت: هدف دشمن در دوران دفاع مقدس، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود اما ملت شریف ایران و رزمندان اسلام برای دفاع از کشور ایثار کردند و با مجاهدت خود دشمن را شکست دادند.

وی افزود: دشمن برای جبران شکست‌های پی‌در‌پی خود در دوران دفاع مقدس از بمباران‌های مختلف علیه مردم مظلوم ایران استفاده می‌کرد و شهرهای مختلف کشور مانند سنندج، دزفول، ایلام، اهواز، ارومیه و ... را بارها مورد حمله قرار داد.

سردار حسینی ادامه داد: کشور بعث عراق برای شهرهای سردشت و حلبچه از بمب‌های شیمیایی اهدایی غرب استفاده کرد بطوریکه در ۳ روز ۵ هزار کودک و زن بی‌گناه در حلبچه به خاک و خون کشیده شدند با این حال خبری در این باره منتشر نشده و هیچ کشوری این جنایت‌ها را محکوم نکرد و امکانات مقابله با سلاح‌های شیمیایی را به ایران نمی‌دادند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان یادآور شد: اما امروزه به برکت خون پاک شهدا و ایثار و مجاهدت رزمندگان و ایثارگران، ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف پیشرفت چشمگیری داشته و سرآمد و یاری‌گر محور مقاومت است.

وی با بیان اینکه ملت ایران مانند دوران دفاع مقدس، در این جنگ ترکیبی پیروز هستند، گفت: در حال حاظر اوضاع دشمن در کشور بهم ریخته است، ما می‌توانیم حوادث کشور و پیروزی ملت ایران را از بعد هنری برجسته کرده و آن را به جهانیان نشان دهیم.

انتهای پیام/ شیما صادقی

نظر شما
پربیننده ها