۴۴ سال افتخار/ نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تاکید کرد؛

ضرورت تبیین خدمات ارزنده انقلاب اسلامی/ جراحی‌های اقتصادی بزرگ مردم را از فشار گرانی خارج می‌کند

حاجی‌بابایی گفت: انقلاب اسلامی ایران در ۴۴ سال عمر با برکت خود گام‌های بلندی برداشته و کار‌های بزرگی کرده است که متأسفانه به دلیل عدم تبیین مناسب بخشی از مردم نسبت به آن آگاهی لازم را ندارند.
کد خبر: ۵۷۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۷ - 06February 2023

کار‌های بزرگ انقلاب اسلامی برای مردم تبیین نشده است«حمیدرضا حاجی‌بابایی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با تبریک یوم‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی به ملت شریف ایران و همه آزادگان جهان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در ۴۴ سال عمر با برکت خود گام‌های بلندی برداشته و کار‌های بزرگی کرده است که متأسفانه به دلیل عدم تبیین مناسب بخشی از ملت ایران نسبت به آن آگاهی لازم را ندارند.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: مسئولان و فعالان حوزه رسانه در تبیین اقدامات و خدمات ارزنده انقلاب اسلامی ضعف داشته‌اند و این ضعف متأسفانه منجر به عدم آگاهی مردم نسبت به اقدامات شایسته انقلاب شده است، معتقدم دلیل اصلی که رهبر معظم انقلاب اسلامی مقوله جهاد تبیین را مطرح کردند به این مهم که از ضروریات امروز جامعه است، برمی‌گردد.

نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اما باید پذیرفت که در حوزه اقتصادی مردم فشار زیادی را تحمل می‌کنند و شرایط برایشان سخت است. بر همین اساس هم همه مسئولان درصدد حل مشکلات مردم در حوزه اقتصادی هستند.

وی با بیان اینکه حوزه اقتصادی ایران نیاز به جراحی‌های بزرگ و برداشتن گام‌های بلند دارد، گفت: مسئولان برای رفع مشکلات مردم فشار بسیار زیادی را تحمل می‌کنند، اما در جمهوری اسلامی ایران پذیرش مسئولیت برای خدمت به مردم است و باید باعث خیر و برکت برای مردم شود.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: برای اینکه مردم از کارکرد و پذیرش مسئولیت مسئولان منتفع شوند، لازم است هرچه سریع‌تر جراحی‌های بزرگ اقتصادی با توجه به همه جوانب سیاسی، فرهنگی و اجتماعی انجام شود، طی یک سال اخیر اقدامات خوبی شروع شده است، اما نیاز است که هم دولت پرقدرت‌تر ورود پیدا کند و هم مجلس از پرداختن به سیاست‌های زودگذر بپرهیزد و انرژی خود را صرف سیاست‌گذاری برای تقویت زیرساخت‌ها کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: این اقداماتی که دولت شروع کرده است، نوید آینده‌ای روشن را می‌دهد و امیدوارم هرچه سریع‌تر مردم شیرینی اقتصادی باثبات را تجریه کنند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها