رئیس بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر استان فارس:

حضرت زینب (س) بنیانگذار جهاد تبیین بود

«قاسمی» گفت: حضرت زینب (س) علمدار و بنیانگذار جهاد تبیین بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها به آن اشاره کرده‌اند.
کد خبر: ۵۷۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶ - 07February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، «شهرام قاسمی» رئیس بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر استان فارس امروز در جلسه‌ای که با موضوع جهاد تبیین و روشنگری بین فرماندهان پایگاه و مدیران شهرداری شیراز برگزار شد ابتدا ضمن تاکید بر ضرورت اجرای جهاد تبیین در همه سطوح و اقشار مختلف جامعه اظهار داشت: حضرت زینب (س) علمدار و بنیانگذار جهاد تبیین بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها به آن اشاره کرده‌اند.

رئیس بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر استان فارس با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین که فرمود؛ «جهاد تبیین نمایش دیگری از قدرت و تدبیر حضرت زینب سلام الله علیها است» اضافه کرد: یعنی اگر این بانوی بزرگ جهاد تبیین و جهاد روایت را راه نمی‌انداخت و بر روایت‌های دشمن غلبه پیدا نمی کرد قطعا آنچه امروز از واقعه عاشورا در اذهان باقی مانده است را شاهد نبودیم به گونه‌ای که هر ساله بر اهمیت و ارزش ماه محرم و واقعه کربلا افزوده می‌‌شود.

قاسمی گفت: اگر امام سجاد و حضرت زینب وقایع و حقایق کربلا را افشا نکرده بودند، این حرکت عظیم تا امروز جوشان و جاودان باقی نمی‌ماند.

رئیس بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه پایگاه‌های مقاومت شهرداری هم باید رسالت خود را در راستای هم‌پوشانی این موضوع پیش ببرند، در جمع کارکنان بسیجی شهرداری‌های نواحی مختلف شیراز به ضرورت جهاد تبیین در تمام دستگاه ها و ادارات و سطح جامعه تاکید کرد و گفت: کار در شهرداری فضای متفاوت‌تری است چرا که شما در دو عرصه جهاد تبیین درحال انجام وظیفه هستید؛ یکی عرصه جهاد امید آفرینی و دیگری خدمت‌رسانی که هر دو باید در راستای یکدیگر حرکت کنند.

وی به گوشه‌ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول این ۴۴ سال اشاره کرد و افزود: یکی از نخست وزیران سابق ایتالیا که دارای دکترای اقتصاد است چندی پیش در دیدار با سعید طیبی بیان کرده بود که به مدت ۳۰ سال است که وضعیت ایران را دنبال می کنم و می‌بینم که شما تنها مقاومت نکرده‌اید بلکه پیشرفت هم نموده‌اید.

قاسمی با اشاره به اینکه کشور ایران در طراحی و ساخت ماهواره رتبه ۱۰ دنیا را به خود اختصاص داده است، گفت: رتبه دوم دنیا در حوزه سلول‌های بنیادی و بسیاری رتبه‌های حائز اهمیت در دیگر زمینه‌ها را از آن خود کرده که قطعا همه این‌ها نیاز به تبیین و روایت دارد.

رئیس بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس تصریح کرد: همانگونه که امام خامنه‌ای می‌فرمایند؛ باید حقایق جامعه از زبان خود ما روایت شود چون اگر وقایع توسط ما به درستی تبیین نشود دشمن آن را به گونه‌ای که خود می‌خواهد  روایت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر وقایع توسط ما به درستی تبیین نشود دشمن آن را به گونه‌ای که خود می‌خواهد  روایت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار