۴۴ سال افتخار/ مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما مطرح کرد؛

ضرورت تبیین چرایی و چگونگی وقوع انقلاب اسلامی از زبان خانواده‌ها

قرائی گفت: محافل بزرگداشت شهدای انقلاب باید بیشتر از این برگزار شوند و باید زودتر از این برگزار می‌شدند تا چرایی و چگونگی انقلاب از زبان خود خانواده شهدا شنیده شود.
کد خبر: ۵۷۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷ - 10February 2023

بیان چرایی و چگونگی انقلاب در محافل بزرگداشت شهدای انقلاب از زبان خانواده‌های آن‌هابه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «حسین قرائی» مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما در آیین گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی «طلایه‌داران نور» که روز سه‌شنبه هجدهم بهمن در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، اظهار داشت: جا دارد که در مورد تمام این شعار‌های انقلابی و نحوه انتخاب آن، تاریخ شفاهی نوشته شده و فیلم آن ساخته شود. به‌نظرم در این سال‌ها توجه جدی به این قضیه نکرده‌ایم.

وی افزود: هنرمندان و شهدای انقلاب از ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ مظلومند و مظلومیتی مضاعف دارند.

محافل بزرگداشت شهدای انقلاب باید بیشتر از این برگزار شوند و باید زودتر از این برگزار می‌شدند تا چرایی و چگونگی انقلاب از زبان خود خانواده شهدا شنیده شود. حتی برخی از آن‌ها هم شاهد عینی انقلاب و روز ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ بوده‌اند.

قرائی ادامه داد: صدا و سیما و بنیاد شهید می‌توانند با همکاری هم به‌صورت هنرمندانه و متعهدانه در مورد ایثارگران و خانواده شهدا کار کنند.
در خصوص کار در حوزه خانواده شهدا، بنیاد شهید می‌تواند پشتیبانی و حمایت به عمل آورد و ساخت هنری را هم صدا و سیما انجام دهد.

مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما افزود: خانواده شهدا در این کار مشارکت کنند تا صدا و سیما برای هر کدام از آن‌ها ثبت کننده تاریخ شفاهی بگذارد. زندگی هر کدام از خانواده‌های شهدا باید تبدیل به فیلم شود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها