فرمانده فراجا در مراسم الحاق ۷۰ شناور تندرو به فراجا:

قاچاقچیان کالا و مواد مخدر از امروز کار سخت‌تری خواهند داشت

سردار رادان خطاب به قاچاقچیان دریایی کالا و مواد مخدر گفت: به شما پیام می‌دهیم از امروز روزگار سخت‌تری در برابر ماموریت‌های فراجا خواهید داشت و دریابانی ثابت خواهد کرد خروجی کارشان تأمین امنیت است.
کد خبر: ۵۷۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰ - 08February 2023

قاچاقچیان کالا و مواد مخدر از امروز کار سخت تری خواهند داشت/ پیام ایران  با اقتدار نیرو‌های مسلح مخابره می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمد‌رضا رادان» فرمانده انتظامی کل کشور در مراسم الحاق ۷۰ شناور تندرو به مرزبانی فراجا اظهار داشت: از هفت فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکم بنده، تامین امنیت و آرامش مردم یکی از مهم‌ترین بندها است، آن چیزی که در این مراسم مورد توجه قرار گرفته نیز تامین امنیت دریا و دریانوردی است و بخش مهمی از این مسئولیت بر عهده مرزبانی فراجا‌ست که بایستی به آن توجه شود.

وی افزود: امنیت دریا و دریانوردی شئون مختلف از جمله مبارزه با زشتی‌ها و پلشتی‌ها تا مبارزه با قاچاق، امداد و نجات و حضور در دریای ایران دارد، این مهم زمانی حاصل می‌شود که در دریا حضوری فعال داشته باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: زمانی می‌توان در دریا حضوری فعال داشت که تجهیزات به روز و متناسب با ماموریت نیز در اختیار نیرو‌های مرزبانی قرار دهیم که خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در این زمینه رخ داده است.

وی تصریح کرد: ما در فراجا اعتقاد به استفاده از تولیدات ملی داریم چرا که به دانش و توان متخصصان داخلی اعتماد داریم و خوشبختانه با کار بسیار خوب صنایع دریایی وزارت دفاع و استفاده از سامانه‌های نوین و حتی بی‌نظیر پاسخ خوبی به اعتقاد و اعتماد ما داده شد.

سردار رادان با اشاره به اهمیت هرمزگان در حوزه امنیت دریایی اظهار داشت: استان هرمزگان یکی از استان‌هایی است که قابلیت دریایی آن خود را به رخ می‌کشد، این استان هزار و ۱۰۰ کیلومتر مرز دریایی دارد و میزان زیادی ماموریت دریایی نیز دیکته می‌کند به همین جهت نیاز است به هرمزگان و بخش دریابانی هرمزگان توجه شود تا بتوان اقتدار دریایی را به رخ همسایه‌ها و حریفی که با ما قصد مقابله دارد نشان داد و بایستی پیام ایران که همان صلح و دوستی است همراه با اقتدار نیرو‌های مسلح مخابره شود.

سردار رادان با تاکید بر اینکه امروز روز بسیار خوب و بزرگی است، گفت: کار و رسالت ما در دریای هرمزگان ویژه‌تر خواهد شد و با این الحاق این شناور‌ها به قاچاقچیان کالا و مواد مخدر پیام می‌دهیم از امروز روزگار سخت‌تری در برابر ماموریت‌های فراجا خواهند داشت و دریابانی ثابت خواهد کرد خروجی کارشان تأمین امنیت است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار