دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران:

۳۹ باند قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد

«شیرازی» از کشف سه هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر سال جاری در مازندران خبر داد و گفت: ۳۹ باند قاچاق مواد مخدر در استان متلاشی شد.
کد خبر: ۵۷۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴ - 13February 2023

۳۹ باند قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «علی شیرازی» دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران میزان کشفیات مواد مخدر را در سال جاری سه تن ذکر کرد و اظهار داشت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۴۴ درصد رشد داشته است و هزار و ۳۲۰ کیلوگرم از مواد مخدر کشف شده در مازندران تریاک و بقیه انواع دیگر است.

شیرازی اضافه کرد: با کشف این میزان مواد مخدر در استان مازندران در سال جاری ۳۹ باند قاچاق و توزیع مواد متلاشی و حدود ۱۰ هزار و ۷۸ نفر اعم از قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

وی با اعلام اینکه پنج هزار و ۱۲۸ نفر از دستگیر شدگان خرده فروشان مواد مخدر و یا معتاد هستند، بیان کرد: در سال جاری دو هزار و ۲۲۵ طرح و عملیات در مناطق آلوده و آسیب زای استان اجرا شد.

این مسئول گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی برای مبارزه فراگیر و قاطع با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر حضوری فعال و مستمر داشته و با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر و روان گردان‌ها به شدت برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار