نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

اضمحلال ابرقدرت‌های دنیا در برابر اقتدار ایران/ نقشه‌های آشوب‌طلبانه دشمنان راه به جایی نمی‌برد

ابوترابی گفت: طی ۴۴ سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدامات بسیار بزرگی کرده است و به سطحی از قدرتمندی رسیده که چندین ابرقدرت دنیا برایش نقشه‌های آشوب‌طلبانه می‌کشند.
کد خبر: ۵۷۲۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۳ - 12February 2023

امروز مجموع ابرقدرت‌ها در مقابل مردم ایران اییستاده‌اند«ابوالفضل ابوترابی‌» عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس با اشاره به برگزاری با شکوه مراسم‌های دهه فجر امسال و صف‌آرایی همه ابرقدرت‌ها مقابل ایران اظهار داشت: ما طی دو سه ماهه گذشته با وقایع و اغتشاشاتی دچار بودیم که دشمن آن را طراحی کرده بود و براساس طراحی خود هجمه‌های سنگینی به ملت ایران وارد کرد.

ابوترابی خاطرنشان کرد: همین که امروز ما به این توانمندی رسیده‌ایم که کشورهای متعدد دنیا مانند انگلیس، آمریکا، فرانسه، آلمان و رژیم اشغالگر قدس در مقابلمان صف‌آرایی می‌کنند، جای خوشحالی دارد، امروز  ۴۷ کشور دنیا در سرویس‌های جاسوسی خود میز ایران دارند.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: این موضوعات نشان می‌دهد که طی ۴۴ سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدامات بسیار بزرگی کرده است و به سطحی از قدرتمندی رسیده که چندین ابرقدرت دنیا برایش نقشه‌های آشوب‌طلبانه می‌کشد.

وی افزود: دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته است تا مردم را نسبت به آینده خودشان ناامید کند، بر همین اساس هم جنگ تمام قد رسانه‌ای را علیه مردم ایران آغاز کرده‌اند، امیدواریم به لطف خدا با فرآیند مثبتی که در دولت آغاز شده است مشکلات مردم هر چه سریع‌تر رفع شود و دیگر شاهد اتفاقاتی اعم از اغتشاشات اخیر نباشیم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار