۴۴ سال افتخار/ فرماندار فامنین:

حضور مردم در راهپیمایی «۲۲ بهمن» اتمام حجت با شیاطین داخلی و خارجی بود

«حسینی» با بیان اینکه نباید از حضور پرشور مردم در راهپیمایی «۲۲ بهمن» راحت گذشت، گفت: حضور مردم یک اتمام حجت با شیاطین داخلی و خارجی بود.
کد خبر: ۵۷۳۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰ - 13February 2023

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اتمام حجت با شیاطین داخلی و خارجی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سید روح‌الله حسینی» فرماندار فامنین در جمع نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهرستان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: مرحبا بر مردم ایران و احسنت به مردم استان همدان و تبریک به مردم شهرستان فامنین که قلب ولایت را با حضور بی نظیر خود شاد کردند.

وی با بیان اینکه نباید از این اتفاق راحت گذشت، افزود: حضور مردم یک اتمام حجت با شیاطین داخلی و خارجی بود. مردم قدر نعمت ولایت را دانستند و خدا نعمت‌های خود را برای مردم نازل می‌کند و نعمات خدا به واسطه شکرگزاری مردم می‌باشد.

حسینی خاطرنشان کرد: خدا را شکر که خدا لباس خدمت به مردم شریف و عزیزی مانند شما به ما داد و خدمت به خلق بزرگترین عبادت است. وظیفه ما در مقابل نعمت‌هایی که خدا داده، شکرگزاری نعمت است.

وی در پایان با اشاره به سفر استاندار به شهرستان متذکر شد: نظیر این سفر را به شهرستان فامنین تاکنون نداشته‌ایم و سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ سال رشد و شکوفایی شهرستان است و با تمام ظرفیت و امکانات امیدواریم بتوانیم گره‌ای از مشکلات مردم را باز کنیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها