ما مقاوم هستیم/ صبح امروز؛

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد

سرهنگ مهدی امیریان دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور صبح امروز از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد.
کد خبر: ۵۷۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴ - 14February 2023

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرهنگ بسیجی «مهدی امیریان» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با حضور در خبرگزاری دفاع مقدس از این مجموعه بازدید کرد.

سرهنگ امیریان همچنین در این بازدید ضمن گفت‌وگو با سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید هاشمی دانا» مدیر عامل و «رسول شادمانی» سردبیر خبرگزاری دفاع مقدس، با حضور در تحریریه خبر در جریان روند تولید و انتشار اخبار در این خبرگزاری قرار گرفت.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در این دیدار ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای رسانه، فعالیت خبرگزاری دفاع مقدس را در جریان رسانه‌ای کشور بسیار ارزشمند دانست و خطاب به خبرنگاران اظهار داشت: حضور و فعالیت شما در سنگر خبرگزاری دفاع مقدس مانند مجاهدت رزمندگان در دوران دفاع مقدس ستودنی است.

سرهنگ امیریان گفت: یکی از مهمترین ابزارها در دنیای امروز و در جنگ جاری که منصوب به جنگ نرم است، بدون تردید رسانه است و حضور پرقدرت در این حوزه، همانند دوران دفاع مقدس که لازمه‌ی آن دوران حضور پرقدرت در جبهه‌ها بود ما را در ادامه‌ی مسیر انقلاب اسلامی به موفقیت و پیروزی خواهد رساند و این اهمیت کار شما عزیزان را عیان می‌کند. 

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها