مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی؛

لزوم استفاده از ظرفیت تشکل مردم نهاد در اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارزشی

دریادار دوم «رضا عباسی» گفت: از ظرفیت و پتانسیل تشکل های مردم نهاد در اجرای برنامه های فرهنگی و ارزشی باید بطور کامل استفاده شود و چرا که تشکل های مردم نهاد ظرفیت بزرگی دارند.
کد خبر: ۵۷۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵ - 23February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی،‌ دریادار دوم «رضا عباسی» مدیر کل حفظ آثار آذربایجان‌شرقی در جلسه تخصصی مسئولین تشکل های مردم نهاد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، ضمن قدردانی از رضایت و عملکرد کلیه عزیزان حاضر، اظهار داشت، از ظرفیت و پتانسیل تشکل‌های مردم نهاد در اجرای برنامه های فرهنگی و ارزشی باید بطور کامل استفاده شود و چرا که تشکل‌های مردم نهاد ظرفیت بزرگی دارند.

وی همچنین از تشکل های مردم نهادی که در زلزله خوی نقش خود را به خوبی ایفا نمودند قدردانی و افزود : از تشکل‌های مردم نهاد انتظار داریم که این اداره کل را در انجام ماموریت‌های محوله، یاری و مساعدت نمایند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان آذربایجان‌شرقی از مسئولین تشکل‌های مردم نهاد در خواست نمود که در خصوص همفکری تامین محتوای حوزه دیجیتال، سوژه های مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌مقدس استان ، اجرای برنامه‌ها و کنگره سرداران شهید آذربایجان یاری‌گر این اداره کل باشند.

در ادامه هر یک از حاضرین محترم، نکته نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار